Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente nieuws

    Dat moet Maher eerst nog maar eens doen.
  2. de waan

    FC Twente nieuws

    Dat dan weer niet.
  3. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Dat lijkt me eerlijk gezegd een uitstekende eigenschap en een teken dat je bezig bent met je vak. Volgens mij is het ook eerder andersom. Nederlandse voetballers zijn vaak niet in staat om zelf oplossingen te bedenken.
  4. de waan

    FC Twente nieuws

    Ze hebben toch niet serieus geld betaald voor die Bucket, wiens enige wapenfeit een doelpuntje tegen DVS'33 was?
  5. de waan

    Tv-topic

    Ja, en?
  6. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Nee, ik had deze week nog geen klus voor de krant, Marco Jansen is de vaste Veluwe-man. Voor de rest, zie de pb's op Twitter. ;) Ah, onze vrienden maken hun naam als minst sympathieke amateurclub van Nederland weer eens waar.
  7. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Voor de knip-en-plak-site naar VVOG-DVS'33 geweest: https://www.voetbal247.nl/flitsend-dvs33-loopt-vvog-na-kantelmoment-onder-de-voet/
  8. de waan

    Muziek algemeen

    De Kift is natuurlijk verheven boven wat voor popprijs dan ook.
  9. de waan

    Darten

    O, toch nog 3-4 nu.
  10. de waan

    Darten

    Veenstra gooit die Duitser van het bord, mist een serie pijlen om op 3-0 te komen en bakt er vervolgens helemaal niks meer van.
  11. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Ik zal de volgende keer weer een knipoog plaatsen.
  12. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Eintracht Nordhorn stelt toch geen reet meer voor tegenwoordig? EDIT: Bezirksliga, dat is categorie Hoeve Vooruit.
  13. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Gewoon Amstel Cup.
  14. de waan

    Muziek algemeen

    Tjing Tjing. Lijkt me een uitgemaakte zaak, al is het eigenlijk een jaar te laat.
  15. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    En de eerste van vele transfers die je weet dat gaan komen: Boy van de Beek naar De Treffers.
  16. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik denk niet dat ??n van de HSC'ers alhier de verre reis naar Heemskerk heeft gemaakt op een zaterdagavond in december.
  17. de waan

    De piramide

    We zijn toch ook gewoon een beetje beroepsgedeformeerd?
  18. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Persoonlijk favorietje, als ik het zo lees. :D
  19. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Volgens mij gaat het allemaal in volstrekt willekeurige volgorde. Uguz en Ter Hogt zijn doorgaans basisspelers. Derksen gaat basisspeler worden denk ik. Hartgerink begon erg sterk, maar speelt na mindere periode niet zoveel meer.
  20. de waan

    Achilles '29

    Ja, maar daar hebben ze voor nu niks aan. Het is allemaal weer broddelwerk van jewelste geweest.
Bovenaan