Zoekresultaten

  1. de waan

    Darten

    Hoeveel van die Rodriguezjes met een dubbele voornaam zijn er wel niet? Heb het idee dat er ieder jaar weer een paar bijkomen. Rusty-Jake. :omg:
  2. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Off-topic!!
  3. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Zo ongeveer wel zo te zien.
  4. de waan

    Darten

    Is er ergens een tussenstandje te zien van de behaalde punten?
  5. de waan

    gevegt is jarig

    Goed, hij wordt een beetje afgezaagd onderhand, maar we gooien hem er nog maar weer eens in: كل سنه وانت طيب
  6. de waan

    Darten

    Vrijwel niks dus. ;-)
  7. de waan

    Darten

    Heel veel van die verrassende tourkaartwinnaars zie je ook nooit meer terug. Nog iets gehoord van Sven Groen het afgelopen jaar bijvoorbeeld?
  8. de waan

    De piramide

    Die zijn dan ook al bijna gedegradeerd. Net goed. :p
  9. de waan

    Abubakari viert feest

    Gefeliciteerd!
  10. de waan

    De piramide

    Dat staat toch gewoon letterlijk zo in het plan van MSC?
  11. de waan

    Carnaval/Vastelaovend

    Was ik ook niet van plan. Carnaval vieren ook niet trouwens.
  12. de waan

    Carnaval/Vastelaovend

    Doen ze in Achterveld nog een beetje aan carnaval?
  13. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Hennie Interim duikt desondanks toch altijd maar weer op bij mooie clubs. Doet ie toch goed.
  14. de waan

    Even oefenen

    Laatste twee zelfs.
  15. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    kloten bedoelde ik uiteraard.
  16. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Zo, de wisselspelers van HSC'21 hebben vanavond eventjes met 5-2 op de Kooten gekregen van 3e klasser FC Suryoye. Die blijven nog wel even reserve concludeer ik dan geheel scorebordjournalistiektechnisch.
  17. de waan

    The Jukebox

    Ah, Shame was het. Kon er niet opkomen toen ik zocht op spotify vanmiddag.
  18. de waan

    Darten

    Dat van dat contract was mij niet bekend.
  19. de waan

    Darten

    Zouden dat soort idiote regels stand houden voor een rechter?
  20. de waan

    Darten

    Dan is Durrant ook niet goed snik dat ie nog bij de BDO blijft hangen.
Bovenaan