Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor (beroeps)gedeformeerde zeloten als jij en ik zal er niet veel nieuws in staan, maar dat geldt vast niet voor de gemiddelde voetballiefhebber annex krantenlezer.
Ter afwisseling van wiskundesommen en de (vermeende) werking van het besluitvormingsproces dan maar weer eens een stukje over de inhoud. Uit De Stentor van gisteren.
Het was ook maar een wilde gedacht. Het is in ieder geval weer helder dat er over dit soort consequenties veel te weinig nagedacht is. Nu blijkt dat Achilles speelt op de licentie van de vereniging is het wel heel erg vreemd dat ze ook nog een team in de vierde klasse mochten inschrijven. En dat...
Ik had niet gedacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar die korfballers zijn slimme jongens en meisjes.
Apart ook eigenlijk, die hadden het bijna 50 jaar geleden al over "restanten van de verzuiling". Het voetbal blijkt weer eens hopeloos ouderwets.
We speelden een keer in de vrieskou tegen WKE, dat net een paar dagen terug was van een zonnig trainingskamp in Spanje. Die waren dus niet vooruit te branden.
Heeft Westerhof ook nog iets gezegd over het feit dat zijn club die NOOOOIT aan contracten zou beginnen omdat ze een AMATEURCLUB zijn schielijk en stiekem toch maar wel wat contractjes heeft geregistreerd dit seizoen?
Nou, contractbesprekingen op zondag is anno 2018 kennelijk geen probleem meer in Spakenburg: Van Emmerik, Merraki, Burgerhout en ?zturk gaan/moeten weg bij IJsselmeervogels.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.