Zoekresultaten

  1. de waan

    Darten

    Danny Noppert moest een voorronde spelen zag ik, staat ie zo laag op de ranking?
  2. de waan

    De piramide

    Het hele proces wat nu weer in gang is gezet is natuurlijk polderen in het kwadraat.
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    De nieuwe trainer van Hercules is Jochem Twisker. Verrassende naam toch wel voor een "opleidingsclub" als Hercules.
  4. de waan

    De piramide

    Alle vier zondagclubs ook.
  5. de waan

    De piramide

    Ik ben bezig. Dat is best een grote klus namelijk. Los daarvan maakt het niet zoveel uit of het nou 20% is of 80%, het gaat erom dat die clubs best op zondag uit kunnen spelen. Van Wikipedia over De Esch:
  6. de waan

    Achilles '29

    Alleen Achilles denk ik. Stichtingen had je wel heel veel, maar dat mag niet meer toch? Althans, spelers moeten bij de club zelf onder contract staan.
  7. de waan

    Transfers 2e divisie

    Dat eerste heb ik ook al gehoord, ja.
  8. de waan

    Transfers 2e divisie

    Hotlinetje Groesbeek-Spakenburg de laatste tijd.
  9. de waan

    De piramide

    Het ging erom dat Kralinger vindt dat zaterdagclubs niet op zondag (uitwedstrijden) hoeven te spelen in een gemixte competitie. Maar dat hoeft natuurlijk niet te gelden voor deze clubs.
  10. de waan

    De piramide

    In West II is dat minimaal de helft inmiddels.
  11. de waan

    De piramide

    Laten we dan in ieder geval een onderscheid maken tussen verenigingen die van oudsher zaterdagclubs zijn en "nieuwe" zaterdagclubs. Dat scheelt namelijk alweer zo'n beetje de helft. Zolang de KNVB het niet aandurft om zelf het heft in handen te nemen, zul je er met de clubs toch samen uit...
  12. de waan

    Darten

    96 spelers, waarvan de 32 geplaatste spelers in de 1e ronde een bye krijgen en de andere 64 spelen voor 32 plaatsen in het hoofdtoernooi. Bijvoorbeeld.
  13. de waan

    De piramide

    Inderdaad, dan hadden we hem kunnen vragen waarom ie zulke smerige subjectieve stukjes schrijft.
  14. de waan

    De piramide

    MSC is goed bezig. :duim: Dit ook, h?. Niet te hachelen.
  15. de waan

    Achilles '29

    Waarom? Vier minicontractjes afsluiten en klaar is Kees. Aan alle andere voorwaarden voldoen ze wel. En dan zijn ze meteen van alle ballast af. Misschien dat de curator dan nog wel achter Harrie aan gaat vanwege bestuurdersaansprakelijkheid, maar daar heeft de club geen last van.
  16. de waan

    Achilles '29

    Zoals verwacht is de situatie van Achilles'29 een stuk complexer. De licentie staat op naam van de vereniging, dus ook bij een faillissement verdwijnt het team niet automatisch. En - minstens zo opmerkelijk - alle spelers zijn ook lid van de vereniging, dus de contracten worden wel ontbonden...
  17. de waan

    Achilles '29

    Volgens mij duurt die periode maximaal een paar weken, dus dan hebben we het over hooguit twee wedstrijden.
  18. de waan

    Transfers 2e divisie

    De directe degradatieplekken zijn wel weg in ieder geval. Maar goed, misschien meteen TEC ook maar "opruimen", want dat kan daar ook niet goed blijven gaan lijkt me.
  19. de waan

    Achilles '29

    Ik zou het niet durven zeggen.
  20. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Nu dan eindelijk toch.
Bovenaan