Zoekresultaten

  1. de waan

    Achilles '29

    Dat is ook weer de vraag, omdat Achilles kennelijk nog steeds niet speelde onder een proflicentie. Ik vraag me af of daardoor het doorstarten in de hoofdklasse niet ook meteen van de baan is.
  2. de waan

    Achilles '29

    Als ze zich alleen op het eerste hadden gericht had dat misschien nog best gekund, maar ze moesten ook zo nodig een vrouwenteam, een beloftenteam en een BVO-achtige jeugdopleiding op poten zetten. Dat was allemaal veel te veel van het goede. Maar goed, de licentie-eisen versoepelen lijkt me...
  3. de waan

    Transfers 2e divisie

    Ving onlangs op dat Kozakken Boys ook iets t? riant met de flappen aan het zwaaien is geweest en moet bezuinigen. Dat verklaart dan misschien ook de komst van De Muijnck.
  4. de waan

    Achilles '29

    Dat is maar de vraag. Ik denk dat het interessant voer is voor juristen.
  5. de waan

    Tv-topic

    En ook nog eens verantwoordelijk voor het mooiste Nederlandstalige lied ooit, maar goed, we dwalen af.
  6. de waan

    Darten

    O.
  7. de waan

    Tv-topic

    Neem deze dan ook vooral even mee (als je even tijd hebt :-))
  8. de waan

    Darten

    Mwoah, laat hem eerst het niveau van Van Gerwen maar eens een poosje benaderen.
  9. de waan

    Darten

    Zeker. Het lijkt erop dat het een stuk interessanter gaat worden de komende jaren.
  10. de waan

    Darten

    Waarom zit Taylor zo raar te doen steeds?
  11. de waan

    Darten

    Hup Cross!
  12. de waan

    Darten

    Hoe laat begint het eigenlijk, zit al een uur naar gelul te kijken.
  13. de waan

    De piramide

    Ja, maar daar is bij De Esch dus geen sprake van. Wat ik bedoel is dat jezelf zaterdagvereniging noemen, niet automatisch betekent dat je een principi?le vereniging bent. Uiteraard geldt dat niet voor alle "ZVV's".
  14. de waan

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Geen idee. Heb ze gezien noch geproefd, maar het was onderwerp van gesprek aan de tafel. Verder wens ik iedereen een fijn gelukkig, gezond en genuanceerd 2018 toe. :heinz:
  15. de waan

    De piramide

    Een "C" in de naam vind ik een principe, een "Z" niet. Dan dient het dus enkel gemak en dat kan toch echt geen reden zijn voor een voorkeursbehandeling. Sowieso krijg je in Oldenzaal waarschijnlijk nog geen elftal vol hervormden (laat staan gereformeerden) bij elkaar. Het is een landelijk...
  16. de waan

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Ze waren er in huize de waan niet echt over te spreken.
  17. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Die betaalde spelers komen toch niet als natuurverschijnsel, dat hebben ze toch zelf gedaan? Ik heb niet zo'n zin om 5,5 minuut naar een fragment te luisteren, maar ik las elders dat het vooral te maken heeft met talentvolle overkomende jeugdspelers die het liefst op zaterdag spelen en dat dat...
  18. de waan

    Darten

    Daar ben ik nu ook een beetje bang voor. Prima dat VAn Gerwen eens een toontje lager gaat zingen, maar qua finale vind ik dit wel jammer. Hopelijk heb ik het mis en houdt Cross het nog een potje vol.
  19. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Dan blijft er voor de rest wel meer van die 1200 euro over natuurlijk. :duim:
Bovenaan