Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is het ambitieuze Stedoco nu ondertussen de enige club met tribunes langs twee verschillende velden?
https://www.google.nl/maps/@51.8696175,4.9491348,3a,75y,111.77h,75.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sy8cHTFJE8JQ9k61socowgA!2e0!7i13312!8i6656
Dat is dan helemaal apart, want in principe worden wedstrijden tussen twee zondagclubs altijd op woensdag of donderdag ingepland. En anders hadden ze ook altijd in overleg de speeldag kunnen aanpassen. Maar wellicht was daar bij de tegenstander geen animo voor.
Ja en Unregistere ziet zijn potenti?le bekerderby ook nog eens in rook opgaan.
Ben ook wel benieuwd wat Halsteren aan het doen is geweest. Die stonden bij rust al met 4-0 achter tegen Sliedrecht.
In de categorie opmerkelijk: Richard van Schooten (kwam deze winter terug van Spakenburg naar CSV Apeldoorn) gaat komend seizoen spelen voor Alexandria, een club die al zo'n beetje is gedegradeerd naar de 5e klasse.
Overigens 1: Qua hoeveelheid tattoo's past Van Schooten ogenschijnlijk wel bij...
Is er dan helemaal niemand die daar denkt: jongens, laat dat eerste en beloftenteam lekker ploffen en we gaan gewoon verder met het team in de 4e klasse en dan zien we wel hoe ver we terug kunnen komen.
Ga ik nog luisteren. Dat had ik al wel eens eerder gedaan, maar toen is het kennelijk niet blijven hangen. Maar een aanbeveling van Abubakari zorgt altijd voor een tweede kans uiteraard.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.