Zoekresultaten

  1. de waan

    2019: Album releases

    Shame Hookworms Awkward I Tim Knol Het jaar is best veelbelovend begonnen.
  2. de waan

    District Oost

    Dieze West is in feite toch gewoon altijd een vijfdeklasser geweest, die dankzij heel veel geld veel te hoog kwamen te spelen?
  3. de waan

    District Oost

    Hij is te mooi om het niet ook hier even te delen. Dieze West, vorig seizoen nog spelend in de zondaghoofdklasse, nu ploeterend in de marge van de 4e klasse op zaterdag. Wel met een gewichtige selectie.
  4. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Ik dacht ook even dat je een knip-en-plak foutje had gemaakt, maar dus echt alweer rood voor Boukhari.
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik begreep niet zoveel van die hosanna na een overwinning op EVV, een ploeg die, zoals al aangegeven, al een paar maand amper nog een punt pakt. De tijden dat we mee konden doen om de prijzen zijn al een tijdje voorbij, maar ik blijf toch het idee houden dat we met deze selectie moeiteloos in...
  6. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik deed nog even een belletje met de trainer van ??n van die kandidaten. Toevallig de komende tegenstander van BQ. https://www.voetbal247.nl/dubbelcoach-ron-timmers-kijkt-met-half-oog-naar-periodestand/
  7. de waan

    Achilles '29

    Niks aan de hand, mensen. Gewoon doorvoetballen.
  8. de waan

    District Oost

    Niet heel veel vrees ik. ;-) Dat het bij Phenix lastig winnen is kan ik van mijn eigen carri?re ook nog wel herinneren overigens.
  9. de waan

    De piramide

    Het is ook vrij idioot dat 2/3e van je teams in de standaardklassen speelt.
  10. de waan

    Het FC Groningen Nieuwstopic

    En daarmee presteert hij gezien de selectie ook nog vrij matig.
  11. de waan

    24e speelronde

    En 2x Excelsior, ADO en Heerenveen. Ga er maar aan staan als Twente zijnde.
  12. de waan

    De snor en co

    Suarez ook.
  13. de waan

    De Voetbalquiz

    Edu Snethlage. :o
  14. de waan

    Het FC Groningen Nieuwstopic

    Weet niet of je er nog was gisteren, Erka, maar ik ben wel benieuwd hoeveel toeschouwers waren er nou echt waren gisteren. Kan me niet voorstellen dat het er meer dan 7.000 waren.
  15. de waan

    De Voetbalquiz

    Nee, dat is John Heitinga. Maar die is gestopt. Heijting is fout trouwens, die scoorde nul keer voor Oranje.
  16. de waan

    Carnaval/Vastelaovend

    Boogie Bar is h?t bewijs dat shirtreclame werkt. Die is niet meer uit mijn hersenpan te rammen.
  17. de waan

    De Voetbalquiz

    Karel Heijting?
  18. de waan

    Carnaval/Vastelaovend

    Bij de Boogie Bar zeker?
  19. de waan

    Carnaval/Vastelaovend

    Kloosterburen toch?
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    3-0 voor Jong De Graafschap. Dat is fijn voor UNA en minder fijn voor de clubs in het rechterrijtje.
Bovenaan