Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als wij allemaal al weken wisten dat Volendam naar zondag zouh gaan en FC Groningen zelfs nog aangaf boven Volendam te willen eindigen dat hebben ze daar toch gewoon liggen snurken?
Potje, hoor. Had liever Japan zien winnen, maar toe maar.
Wel onvergeeflijk dat Japan niet even twintig seconden treuzelt met die corner, zodat het meteen klaar is nadat ie genomen is.
Wel een heerlijk countertje natuurlijk.
Ik denk dat het gebruikelijk was in die jaren dat er alleen in het weekend werd gespeeld. Als ik het me goed herinner was dan in 1997 ook zo.
En de finale was in die tijd vrijwel ieder jaar pas eind juni. http://www.voetbalarchieven.nl/specials/amateurkampioenen/
Het interesseert ze ook allemaal geen reet, he? gewoon in juli alsnog dreigen met afhaken. Wat een minkukels.
Zit ik wel meteen te denken denken hoe dat nou gaat met promotie uit de beloftencompetitie. Daar moeten dus clubs uit doorstromen naar de Derde Divisie, maar waarschijnlijk is er geen...
Dat is ook weer zo. het begint wel een beetje traditioneel te worden dat we het hele seizoen achter een slechte start aanhobbelen.
We beginnen ook wel erg vaak uit trouwens. In 2011 ook al namelijk. Zeven keer uit beginnen in de laatste acht seizoenen. Statistisch kan dat bijna niet.
Alvast gefeliciteerd met de drie punten op de eerste speeldag. Onze laatste zes competitieopeningen:
2017: Jong Vitesse - HSC'21 5-0
2016: Quick'20 - HSC'21 1-0
2015: VVSB - HSC'21 2-0
2014: HSC'21 - De Treffers 0-1
2013: Leonidas- HSC'21 3-1
2012: WKE - HSC'21 7-1
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.