Zoekresultaten

  1. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    On paper a cracker zou Ruud Gullit zeggen. Ik vrees een heel vervelende wedstrijd. Uruguay laat Frankrijk lekker het spel maken en daar hebben ze heel veel moeite mee.
  2. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    De wedstrijd stond toch gewoon gepland voor vandaag en de tegenstander is niet komen opdagen. Zou niet weten waarom de KNVB deze wedstrijd ongeldig gaat verklaren. Overigens is op voetbal.nl alle informatie van het afgelopen seizoen al verdwenen. Ik kan over deze wedstrijd ook niets vinden. Dat...
  3. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Wel een lullig einde zo. Niet dat ze daar bij Hillegom een boodschap aan zullen hebben.
  4. de waan

    Wielrennen

    Lijkt mee te vallen gelukkig.
  5. de waan

    Wielrennen

    Aah, nee he. :sad: Verder natuurlijk: Hup, ASO!
  6. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Heeft Frankrijk altijd al last van gehad heb ik het idee. Ook in '98 was het al zo. Zulke goede spelers, maar altijd van dat zuinige, bedachtzame voetbal. Ga toch lekker spelen als je zulke spelers tot je beschikking hebt. Hopelijk komen ze ook de komende wedstrijden nog een paar keer op...
  7. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Tapatalk dee ut nie.
  8. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Heeft Aguero nou een ander shirt aan?
  9. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Kut.
  10. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Als zelfs Di Maria ineens mooi gaat scoren is het maar beter helemaal te stoppen met voorspellingen. Hup, Messi!
  11. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Dit kan maar zo 5-0 worden of zo. Mbappe is in zijn eentje veel te sterk voor dat hele zootje verdedigers.
  12. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Het is nu al duidelijk dat dat idee van het aantal teams "fixeren" een onzalig plan is. De amateurclubs vonden het natuurlijk wel prima, de zekerheid van maar twee beloftenteams, maar dit levert nog veel meer competitievervalsing en competitie-in-een-competitie op. Eigenlijk moet je straks dus...
  13. de waan

    Tv-topic

    Waarom bezuinigen op Andere Tijden als je ook nog programma's maakt met Frans Bauer?
  14. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    DETO speelde gisteren de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen en morgen de laatste van het afgelopen seizoen (finale Tukkercup). Wat nou zomerstop.
  15. de waan

    FC Twente nieuws

    Dat gaat niet om een lening, maar een garantstelling en ook niet bij de staat, maar bij de gemeente. En de betalingen die ze moeten doen aan de fiscus en vanuit het Corona-verhaal heeft ook niets te maken met de begroting. Maar verder klopt je verhaal wel.
  16. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Voor Engeland lijkt me elke tegenstander in de achtste finales een potenti?le valkuil. En dan hebben ze nog mazzel dat IJsland al uitgeschakeld is.
  17. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Haha, zo lang SQ bestaat wordt na elk teleurstellend WK voor Afrika die zin weer uit het vet gehaald.
  18. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    En toch is het een droevige wanvertoning. Die vliegen er dus allebei uit in de achtste finale.
  19. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    En Engeland ook graag dan.
  20. de waan

    FC Twente nieuws

    De Universiteit is gelukkig nog altijd wat belangrijker dan het stadion.
Bovenaan