Zoekresultaten

  1. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Dat wil ik denk ik niet weten.
  2. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Dat is wel knap waardeloos inderdaad.
  3. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Toeval bestaat niet. Dit gebeurt zojuist.
  4. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Wow, wat een pass.
  5. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Wat dacht Polen voor ze aan deze wedstrijd begonnen? Twee keer 0-0 en we zijn door?
  6. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Als ze er al van alles over plaatsen op de site lijkt het me inderdaad een Broodje Aap. Bovendien kunnen ze dat nu met goed fatsoen ook niet meer doen natuurlijk.
  7. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Ik denk niet dat dat voor Nederland ook opgaat. Zeker voor wat betreft de thuiswedstrijden van amateurclubs niet.
  8. de waan

    De Indelingen

    Nu DEM is gepromoveerd zal FC Boshuizen dus wel naar A gaan en Moerse Boys naar B. Hebben de Brabantse clubs in ieder geval smart te delen met zijn drie?n.
  9. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Weet jij trouwens iets van het mogelijke stoppen van Jong FC Groningen wat Aad van de Graaf suggereerde, Unregistere?
  10. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Die ken ik nie.
  11. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Voor amateurclubs is bekervoetbal toch een beetje wat Europees voetbal is voor profclubs. Dat past inderdaad prima bij de midweek, dus lekker houden zo. Alleen moeten ze eens stoppen met steeds hogere eisen te stellen aan de veldverlichting enkel en alleen voor een samenvatting van 23 seconden...
  12. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    De tweede reeks wedstrijden was in de regel toch al een stuk beter te pruimen dan de eerste. En de laatste ronde van de poulefase is doorgaans het leukste van het hele toernooi.
  13. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    VVV doet het goed de laatste dagen.
  14. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Ik ben aanwezig bij de loting. Kom ik nog andere bekenden van het forum tegen?
  15. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Aad wordt een beetje een zure oude man heb ik het idee.
  16. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Die rode kaart kwam Duitsland goed uit inderdaad.
  17. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Even een mythe ontrafelen: https://santosonline.nl/verhaal/lulkoek-duitsers-scoren-altijd-in-de-laatste-minuut
  18. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Dat vervelende betonvoetbal kan niet genoeg afgestraft worden. PLOP!
  19. de waan

    FC Twente nieuws

    God wikt, Vak P beschikt. Kunnen ze zo op een spandoekje zetten. Ik hoef er niet eens geld voor te hebben.
  20. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Ik wil hem graag naar believen uit kunnen zetten.
Bovenaan