Zoekresultaten

  1. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Jung gaat eruit.
  2. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Kroati? bakt er ook niks van vandaag, maar daarvan heb je nog het idee dat ze beter kunnen. Engeland in de finale zou echt van de zotte zijn.
  3. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Zaadpot.
  4. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Kroati? speelt enorm slordig helaas.
  5. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Het verbaast mij ook een beetje. Ik heb de Fransen eerder dit toernooi (en sowieso in het verleden) een stuk vervelender zien spelen dan gisteren.
  6. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    De Belgen zitten zich wel echt onsterfelijk belachelijk te maken onderhand. EDIT: Hee, waarom zie ik de foto niet?
  7. de waan

    De Tour op tv

    Geniale rebus weer, hoor.
  8. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Slechte verliezers.
  9. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Jij peilt even de stemming bij de buurtjes begrijp ik?
  10. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik ga full-Kroati? nu. Die zullen er dus morgen na 120 tergende kutminuten wel uitgaan na strafschoppen.
  11. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Frankrijk solliciteert wel naar de gelijkmaker trouwens.
  12. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Frankrijk-Kroati? kan nog wel een aardig schaakspelletje worden, hoor.
  13. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Hebben die Fransen nou echt niks beters voor Giroud?
  14. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Hup, mooie wedstrijd!
  15. de waan

    Wedstrijdshirts 22/23

    Lekker LHBTQZGR2KP.
  16. de waan

    FC Twente nieuws

    Verstandige jongen. Maar is toch al een paar jaar het geval?
  17. de waan

    Feyenoord seizoen 2018-2019

    Misschien na een intermezzo met die aardige blonde dame?
  18. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ok? dan mogen jullie dan nog even de eer redden en de 1-3 maken.
  19. de waan

    Oefencampagne 2018/2019

    Hebben wij weer.
  20. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Die klonk niet echt bij, nee. [emoji1]
Bovenaan