Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Hier moet een slotje op. Dat wordt anders niks zo.
  2. de waan

    Tennis

    Hoera! De tennisgloryhunter in mij wordt weer tot leven gewekt.
  3. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Toch een stuk beter dan FC Twente in ieder geval.
  4. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Ja, dus nog ergens tussendoor een tegenstander met twee doelpunten verschil laten winnen.
  5. de waan

    De piramide

    Wie heeft deze geplaatst?
  6. de waan

    De piramide

    HZVV is gedegradeerd via de nacompetitie.
  7. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Dat was wel aardig, ja. Ik zat er vooral op te letten op de momenten dat ik liever niet wilde dat we tevoorschijn kwamen, Zoals toen RBB en Spakenburg uit de koker tevoorschijn kwam. En ik had ons logo inderdaad al herkend, voordat ie in beeld kwam. En dat blonde meiske was erg aardig inderdaad.
  8. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Het gaat alleen om hun eigen thuiswedstrijden. Komkommernieuws dus.
  9. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Smolov en Fernendes hebben hun plekje in de kopermijn wel veilig gesteld lijkt me.
  10. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Medvedev gaat vannacht nog neuken met die Kroatische mevrouw denk ik.
  11. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Graag nog even een goaltje voor de 90 minuten, Kroati?.
  12. de waan

    3 kruisjes voor Wigboldus

    Gefeliciteerd!
  13. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Het is wel enorm ren-je-rot voetbal trouwens.
  14. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik zit net een kwartiertje te kijken, maar het is best aardig.
  15. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Gemengde gevoelens. Plus: vrijgeloot 1e ronde sportief niet de moeilijkst denkbare loting Min: uitwedstrijd vooruitzicht van een tripje naar Goes op een woensdag niet echt aanlokkelijk.
  16. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Het balletje viel uit de houder op de grond en ik zat daar toevallig. Spannender dan dat was het niet. [emoji16]
  17. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Was nog wel op beeld te zien dat ik het balletje van ASWH van de ondergang heb gered?
  18. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Deze niet, nee. Die van morgen wel.
  19. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Maar Frankrijk is beter.
  20. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    De Belgjes zullen nu hun mazzel ook wel een keer opgebruikt hebben toch?
Bovenaan