Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vooral vanwege het vervreemdende tafereeltje. Dat je je gaat afvragen wat er nou precies gebeurt allemaal.
Wel mooi dat jij als laatste Nederlander die aan het mobieltje ging deze plaatjes maakt.
Ja, maar niet via de nacompetitie, alleen als ze kampioen worden, omdat het aantal beloftenteams komend seizoen gefixeerd wordt. Zo heb ik het in mijn hoofd althans.
Caglar was kennelijk even van de wereld, maar keerde na onderzoek in de opgetrommelde ambulance weer terug om plaats te nemen in de dug out. Viel ogenschijnlijk gelukkig allemaal mee dus.
Mooie zege in ieder geval, die ik op bezoek bij een ander Groen Wit met plezier tot mij nam. Het blijft wel...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.