Zoekresultaten

  1. de waan

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Echt klimaatneutraal is zo'n kolengestookt ding ook niet natuurlijk. Kan eigenlijk niet meer.
  2. de waan

    Oranje Leeuwinnen

    Gefeliciteerd, DeMaster! [emoji1690]
  3. de waan

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Ja en het was ook wel vreemd dat er al Pieten zeeziek waren. Zal dus wel weer goed komen allemaal.
  4. de waan

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Zag ik het nou gisteren goed dat de boot nog niet eens is vertrokken uit Spanje? :wtf:
  5. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Gefeliciteerd!
  6. de waan

    District Oost

    Het niet aanwezig zijn van een prestatiecultuur? [emoji23]
  7. de waan

    Districtsbeker 2018/19

    Mjah, behalve Veensma spelen al deze jongens (nog) weinig in het eerste. Dat ze winnen is niet zo gek, maar vooral de hoogte van de uitslag is toch wel opmerkelijk.
  8. de waan

    Districtsbeker 2018/19

    Dat is toch wel een vrij idiote uitslag eigenlijk.
  9. de waan

    KKD - Speelronde 13

    Gapko deed laatst bij 1 ook mee toch?
  10. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Nee, daar zit wel een grote sponsorclub achter, maar de club is erg veranderd de laatste jaren.
  11. de waan

    Districtsbeker 2018/19

    0-5 dus. CSV Apeldoorn op het nippertje door tegen SDS'55, door twee doelpunten in blessuretijd. En verder nog heel veel meer uitslagen, zie voetbal.nl. ;-)
  12. de waan

    The Jukebox

    Muntje voor #95. En alweer nen Belg. Flip Kowlier, die ons in het Izegems komt melden dat we zen kluoten kunnen kussen. En wat een vreselijk slechte videoclip, amaai.
  13. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Ja, mooi he. Ik neem aan dat het gewoon einde oefening is. DVS gaat ook nogal mee in de idioterie helaas. Ooit een degelijke club zonder gekkigheid, maar de centen lijken het daar ook allemaal een beetje te verpesten.
  14. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Zo staat het ook in de regionale krant: https://www.destentor.nl/amateurvoetbal/onduidelijkheid-bij-dvs-33-trainer-opgestapt-tot-nader-gesprek~aecae568/
  15. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Bij de Twentecup die vorig jaar voor het eerst is gehouden zie je dat de hoger spelende clubs doorgaans met een O21 of O23-team spelen. En laatst wonnen de jonkies HSC'21 van nog bijna met dubbele cijfers trouwens.
  16. de waan

    The Jukebox

    Nieuw voor mij, maar dit klinkt ook heel fijn. En diep in mijn broekzak vind ik zowaar nog een muntje. We doen eens gek en gooien ook nummer #96 er in: Het laatste echt goeie album van dEUS (SCC en Rudy Trouv? hadden nooit weg moeten gaan) met de fijne binnenkomer: "I saw you suffering, I know...
  17. de waan

    The Jukebox

    #97 Negen minuten lang onder druk.
  18. de waan

    The Jukebox

    Hijs fijn. [emoji106]
  19. de waan

    FC Twente nieuws

    In de jaarrekening van FC Twente staat de post Goodwill per 30 juni 2018 op nul. Ik vond het wel grappig.
  20. de waan

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Mag ik een veto uitspreken over deze vervuilende onzin? Of desnoods een raadgevend referendum?
Bovenaan