Zoekresultaten

  1. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2018-2019

    Met Zeeuwsvlaams en Zuidlimburgs heb je de meest ingewikkelde wel te pakken denk ik. Spakenburgs vind ik vooral erg lelijk.
  2. de waan

    District West II

    Ik vind het ook raar dat ze clubs uit andere districten hier aan mee laten doen.
  3. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2018-2019

    Next: https://twitter.com/KoninklijkeHFC/status/1044222888642052096
  4. de waan

    District West II

    Komende tijd zijn er weer bijeenkomsten (nu voor zaterdagclubs) om verder te babbelen over hoe het nu verder moet in West II en in december moet er dan toch echt een plan liggen. Het zal mij benieuwen.
  5. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2018-2019

    Opvallend: clubs die zeuren over lange afstanden komen in 100% van alle gevallen uit de Randstad.
  6. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Mooi hoor, al zes punten los van de degradatiezone en voor het eerst punten gepakt tegen Westlandia.
  7. de waan

    Speelronde 6

    Die Jizz Hornkamp, is dat een zoon van Kees Kwakman?
  8. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Wie deden het afgelopen jaar dan zoal mee bij Jong Volendam als selectiespeler?
  9. de waan

    Hoofdklasse A zondag 2018-2019

    En een mooie derby in de Achterhoek ook nog.
  10. de waan

    Overige sporten en evenementen

    Ik ben een keer bij een wedstrijd geweest, waar ze de tafeltjes voor de pers achter het veld (aan de korte kant) hadden geplaatst. Daar zat ik nou niet echt op mijn gemak.
  11. de waan

    JFK bijna op de helft

    Alsnog van harte gefeliciteerd, vriend.
  12. de waan

    Districtsbeker 2018/19

    Zorgen dat je promoveert naar de 2e klasse. [emoji846] Vanaf de ko-ronde gaat alles gelukkig weer in ??n pot.
  13. de waan

    Wielrennen

    Kruijswijk [emoji108]
  14. de waan

    Muziek algemeen

    En dan te bedenken dat het een paar dagen terug nog over Thee Oh Sees ging in dit topic.
  15. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Keepte Tenhagen?
  16. de waan

    Wielrennen

    Hup, Steven! dan maar.
  17. de waan

    Wielrennen

    Heeft iemand nog een vergelijkend overzicht van de tijdrit van Kruijswijk ten opzichte van zijn concurrenten? Met de natte vinger heb ik toch het idee dat hij vandaag richting de top 3 moet kunnen of is dat te optimistisch?
  18. de waan

    Oranje nieuwstopic

    En de jongste spelers hebben de meeste potentie.
  19. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Een nederlaag met perspectief, zoals dat zo mooi heet.
  20. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Goede ingreep van Van Dijk.
Bovenaan