Zoekresultaten

  1. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2018-2019

    Nee, geen thee meer tegenwoordig? Ik kom niet meer zoveel in kleedkamers.
  2. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Dat is wel extreem lelijk inderdaad. Het was ook ooit csv APELDOORN maar die zijn kennelijk goddank ten halve gekeerd.
  3. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2018-2019

    Ik heb nu twee zondagsdiensten gedraaid bij Tubantia en heb denk ik al een keer of zeven "na de thee" verwijderd. [emoji16]
  4. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2018-2019

    Staat "het zoet van de overwinning proeven" nog niet op de zwarte lijst bij het AD? [emoji1]
  5. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Die schreeuwlelijk van ODIN?
  6. de waan

    KNVB beker 2018/19

    We hebben het zelf nog nooit mee mogen maken, maar ik speel tien keer liever thuis tegen Heerenveen (om maar wat te noemen) dan uit in een stadion met echo en heel veel lege plekken.
  7. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Tuurlijk niet.
  8. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Echte amateurs, h?.
  9. de waan

    Achilles '29

    Ik ken niet alle ins en outs, maar volgens mij was er tot zeg 2012 niet zoveel aan de hand. Toen speelden ze toch ook al een tijdje eerste viool.
  10. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    OJC valt ook nog behoorlijk tegen vooralsnog.
  11. de waan

    Achilles '29

    Dat kunnen ze vast wel betalen.
  12. de waan

    Darten

    Ook.
  13. de waan

    Darten

    Die clown moet gewoon lekker de loser blijven die hij is.
  14. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Origineel wel.
  15. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Je kunt wat dat betreft beter Willem II of Vitesse of zo loten.
  16. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Makkie, 0-2.
  17. de waan

    Bizar Nieuws

    Je bedoelt natuurlijk Chin. Ind. Spec. Rest.
  18. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Vast. En nu gauw terug naar Velsen om de bus op te wachten.
  19. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Jezus, 5-0 inmiddels.
  20. de waan

    KNVB beker 2018/19

    Het wordt nu toch wel een beetje g?nant.
Bovenaan