Clan of Xymox bestaat gewoon nog?

Ik stond vooraan, met m'n vrouw die fangirl is. Zij vond het leuk, dat was het belangrijkste. Ik vind af en toe een nummer wel leuk, maar twee uur live was niet mijn ding.Twee uur lang met kippenvel naar The Cure gekeken. Toch wel jeugdhelden, maar nog steeds zo goed.
Check blij dat het maandag cooler wordt danKomt door de warmte
Helemaal afgelast.Defcon gaat mensen met een dagticket voor vrijdag en/of zaterdag niet toelaten ivm de hitte.
De reeds aanwezige doorgesnoven Neanderthalers waren er niet bepaald blij mee.Helemaal afgelast.
Het is ook wel de meest idiote aflasting qua tijd. Niet dat je het doet, maar midden in de nacht nog aflasten... Die beslissing had ook gistermiddag genomen kunnen worden toen code rood werd afgekondigdDe reeds aanwezige doorgesnoven Neanderthalers waren er niet bepaald blij mee.