Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Die reclame van Mitsubishi is ook hemeltergend slecht.
Dat een jochie van 12 zegt: "Mag ik stekkeren?"
Als mijn zoon zoiets zou zeggen, dan kreeg ie van mij een paar klappen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die reclame van Mitsubishi is ook hemeltergend slecht.
Dat een jochie van 12 zegt: "Mag ik stekkeren?"
Als mijn zoon zoiets zou zeggen, dan kreeg ie van mij een paar klappen.

Opvoeding is ouderwets...
 

Batigoal

Well-known member
Die reclame van Mitsubishi is ook hemeltergend slecht.
Dat een jochie van 12 zegt: "Mag ik stekkeren?"
Als mijn zoon zoiets zou zeggen, dan kreeg ie van mij een paar klappen.

Alsof jij geen domme dingen hebt gezegd toen je 12 was.
 

inhethoekje

Active member
Of die reclame waar een jochie een ijsje wordt beloofd als ze moeten tanken.

Op die leeftijd brak ik de auto af als er bij het 1e tankstation al niet werd gestopt, maar nee, dit heilige ventje zit honderden kilometers lang voor zich uit te staren op de achterbank!
 

Kevah

New member
Die vent krijgt ook alleen maar zijn tekst. Maar die vent opzich vind ik ook absoluut niet grappig.
 

Fabian

Active member
Je had ook zo'n klote Ziggo-reclame op de radio met zo'n zoon die steeds harder begint te zeuren en schreeuwen over gebrekkig internet. Bloedje irritant.

Gelukkig niet op tv (om on-topic te blijven).
 

Marinos

Well-known member
Ik wilde een abo bij Ziggo afsluiten voor m'n nieuwe huis. Dus ik laat me terug bellen, bied die gozer me wat extra's aan waar onder een half jaar Sport1 of Fox gratis. Dus ik zeg ja prima joh, doen we. Gegevens invoeren, oh u zit in het Ziggo gebied en ik kan alleen het voormalig UPC gebied aansluiten. Ik zorg dat je terug gebeld wordt door een collega uit het juiste gebied!

Nou dat gebeurde dus al niet dus ik weer twitteren, werd ik uiteindelijk gebeld 'sorry meneer maar ik snap niet dat hij dat aangeboden heeft want ik kan dat helemaal niet invoeren in het systeem..'

Ja lekker dan domme lul, blij gemaakt met een dooie mus. Kut bedrijf. (Nee ik wil geen KPN Joszef, dan kom ik max aan 28mb/s)
 

Janssen

Well-known member
Ik wilde een abo bij Ziggo afsluiten voor m'n nieuwe huis. Dus ik laat me terug bellen, bied die gozer me wat extra's aan waar onder een half jaar Sport1 of Fox gratis. Dus ik zeg ja prima joh, doen we. Gegevens invoeren, oh u zit in het Ziggo gebied en ik kan alleen het voormalig UPC gebied aansluiten. Ik zorg dat je terug gebeld wordt door een collega uit het juiste gebied!

Nou dat gebeurde dus al niet dus ik weer twitteren, werd ik uiteindelijk gebeld 'sorry meneer maar ik snap niet dat hij dat aangeboden heeft want ik kan dat helemaal niet invoeren in het systeem..'

Ja lekker dan domme lul, blij gemaakt met een dooie mus. Kut bedrijf. (Nee ik wil geen KPN Joszef, dan kom ik max aan 28mb/s)

https://www.vodafone.nl/shop/vodafone-thuis/
 

Marinos

Well-known member
Zelfde probleem als KPN, de wijk kast van ADSL staat te ver weg. Kan bij Vodafone max 20mbps krijgen.
 

A345

New member
Ziggo is een ramp. Het duurt bij mij ondertussen al drie weken om een nieuw modem te verkrijgen, wegens een administratieve fout in het systeem en wordt je ook nog eens te woord gestaan door een stel idioten.
 

Jozsef

New member
(Nee ik wil geen KPN Joszef, dan kom ik max aan 28mb/s)

Haha! Hou maar op over die fusie., hier in de regio een chaos. KPN rules qua service en stabiliteit, niet qua snelheid. Dat klopt.
Ik vind echter het laatste 't minst belangrijk. Ik haal met Spotnet hooguit een paar films, cd-s en proggie's binnen per maand. Voor mij dus snel zat.
 

Fabian

Active member
Ik kon ook nooit naar KPN totdat ze een kastje in de buurt van het huis zette. Dan is de keuze niet moeilijk. Doei UPC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijft toch bijzonder hoe de ervaringen per regio verschillen. UPC heb ik werkelijk helemaal geen klachten over. In andere regio's regent het klachten. KPN schijnt werelds te zijn in Rotterdam en omstreken, maar elders hoor je genoeg klachten.
 

Fabian

Active member
Anderhalve maand zonder internet zitten, honderd keer aan de lijn hangen met de servicedesk en diverse monteurs aan de deur (telkens de verkeerde) verder... dan ben je UPC wel zat.
 

Shayman

New member
Blijft toch bijzonder hoe de ervaringen per regio verschillen. UPC heb ik werkelijk helemaal geen klachten over. In andere regio's regent het klachten. KPN schijnt werelds te zijn in Rotterdam en omstreken, maar elders hoor je genoeg klachten.

Inderdaad, ik heb hier altijd UPC gehad en nooit problemen met wat dan ook. Mijn vriendin woont in dezelfde wijk, heeft KPN en kent iedereen van de service-desk persoonlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan