Laatste bijdragen

  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Formule 1-voorspelling.
    GP Oostenrijk Inleveren voor Zaterdag 27 Juni 16:00 Snelste Q3: Antonelli Snelste ronde: Antonelli 1e: Antonelli 2e: Piastri 3e...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep I.
    6-0?
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Cambhuur Leeuwarden. Het geld is er gewoon niet Bernardo. Zal nog lastig genoeg worden om een volwaardige selectie samen te stellen.
  • PES5
    PES5 waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Het grote PSV nieuws topic met Leuk Leuk.
    Zal wel 6,50 worden.
  • PES5
    PES5 waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp WK 2026 met Leuk Leuk.
    Ook wel treffend dat 4 jaar geleden iedereen en zn moeder respect moest hebben dat er in de Arabische landen geen alcohol werd...
  • PES5
    PES5 waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp WK 2026 met Leuk Leuk.
    De regenboogvlag. Internationaal symbool voor LGBTQ-trots, diversiviteit en sociale inclusie. De lokale organisatoren in Seattle hebben...
  • Pieros
    Pieros reageerde op het onderwerp N.E.C Nieuwstopic.
    En levert de club ook meteen ongeveer 2,5 miljoen op.
  • PES5
    PES5 waardeerde erka's bericht in het onderwerp Weekendvoetbal met Leuk Leuk.
    Alle vorderingen afgewezen dus. Hup KNVB! En door op weg naar uiteindelijk een normale piramide, zonder onderscheid in speeldag en met...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Ik zie nog eerder een ploeg naar de Eerste Divisie promoveren dan dat daarin beweging komt.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep I.
    Haaland zei al dat Frankrijk deze wedstrijd (en het WK) gaat winnen. Dus we hoeven niet te kijken eigenlijk.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep I.
    Noorwegen komt met een b elftal tegen Frankrijk, Haaland op de bank. Frankrijk wel met de bekende namen. Deschamps is er dus niet bij...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Zou ook mooi zijn als ie wat scherper verdedigd. Eerste minuut doet ie niks, bij de 2-1 ook niet.
  • BlauwVinger
    BlauwVinger waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp WK 2026 met Leuk Leuk.
    Ook wel treffend dat 4 jaar geleden iedereen en zn moeder respect moest hebben dat er in de Arabische landen geen alcohol werd...
  • BlauwVinger
    BlauwVinger waardeerde de waan's bericht in het onderwerp WK 2026 met Leuk Leuk.
    Nog pijnlijker dat die liberale waarden in het thuisland ook nogal onder druk staan.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    https://nos.nl/artikel/2620433-kabinet-wil-nederland-gebied-voor-gebied-van-het-stikstofslot-halen Nou, ben benieuwd of dit gaat werken
Bovenaan