Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    De eerste twee wedstrijden viel Ecuador tegen, maar gelukkig herpakken ze zich op tijd...Hadden toch een hele goede kwalificatie in de...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Bosnië trouwens ook zeker van de volgende ronde. Zuid Korea, Schotland, de nummer 3 uit de poule van Frankrijk en de nummer 3 uit D...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Mooi die vreugde bij Ecuador. Iedereen moest huilen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    En ze winnen en worden 3e, en zijn zeker geplaatst, want de 3 nummers 3 van gisteren zijn minder en de nummer 3 uit de groep vab...
  • Reinoud
    Reinoud waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie met Leuk Leuk.
    Jij bent de Valentijn van dvk dus heb hoop 🙂
  • Reinoud
    Reinoud waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Ajax Transfertopic met Leuk Leuk.
    Gaeei in concrete belangstelling van Sassuolo. Zou het qua persoonlijkheid jammer vinden als hij vertrekt, maar begrijp het vanuit Ajax...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Aké vervangt vd Ven. Verder zelfde basis als tegen Zweden. Malen dus op rechts, Summerville begint op de bank.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ecuador nu wel op 2-1! Die zat er aan te komen.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Nu zie ik in beeld voorbij komen dat de kans op uitsel 'hoog' is.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Premier League.
    Elliot Anderson gaat voor 150 miljoen euro naar Manchester City. Bizar veel geld voor een doorsnee middenvelder.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ecuador met een grote kans na geklungel tussen Tah en Neuer.
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Curaçao met 2-0 achter. Dat gaan ze niet meer goed maken.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Supporters moesten zelfs even van de tribune vanwege het onweer. Gelukkig zijn de buien dan eerder gedacht.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Het lijkt erop dat de wedstrijd op tijd kan beginnen. Wel in de regen, zolang de onweer maar achterwege blijft.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hollanders zien gewoon mietjes.
Bovenaan