Laatste bijdragen

  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep I.
    Na de saaie wedstrijd van Argentinië is het begin van Frankrijk toch stukken leuker.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep I.
    1-0 Frankrijk. Mbappe
  • Abubakari
    Hartstikkene mooi, maar kun je ronde 3 gewoon in het daarvoor bestemde topic voorspellen? Ronde 3 24 juni 21.00 tot 28 juni 1.30...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Saté WK Voorspeltopic.
    Satyr: Ronde 3 24 juni 21.00 tot 28 juni 1.30 Zwitserland - Canada 2-1 Schotland - Brazilië 0-2 Tsjechië - Mexico 1-1 Japan - Zweden 1-1...
  • Abubakari
    Aardig wat 3punters bij ARG-OOS A Argentinie (Abubakari)-Zuid Korea (Wigboldus) 4-7 Schotland (Kralinger-Oostenrijk (Andre) 6-8 B...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Zonder Messi stelt Argentinie niet zoveel voor. Ik moet het nog zien tegen een sterkere tegenstander dan dit Oostenrijk.
  • PES5
    PES5 waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Een beetje betere tegenstander wint toch gewoon van dit Argentinie?
  • PES5
    PES5 waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Beide landen hebben nogal wat moeite met de nieuwe regel over aanstellerij en jankend naar de grond storten.
  • PES5
    PES5 waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Missi!
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep J.
    Messi telt voor 2 inderdaad.
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Dat weet ze wel hoor, helemaal als ik haar vrijdagmiddag haar huishoudgeld geef.
  • Abubakari
    Argentinië slikt een hattrick omdat Messi een penalty mist. Die zit de volgende wedstrijd dus op de bank, prutser.
  • Friesland
    Saté-Arabië heeft een 8-6 voorsprong genomen tegen Marokkroket. Die twee bonuskroketten kwamen precies op het goede moment. Vannacht...
  • J
    Joost waardeerde de waan's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Dat is niet juist. Ze zijn namelijk WEL een keer bij Haarlem geweest.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Je bent echt te goed voor haar.
Bovenaan