Laatste bijdragen

  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Een prachtig aanrecht, heeft een godsvermogen gekost.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    Overigens kruist deze poule met die van Spanje, dus als Argentinië eerste wordt en Spanje tweede ko,en die elkaar in de tweede ronde tegen
  • JMD
    JMD waardeerde Joost's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Drie minuten drinken. Vijf wisselmomenten en een keeper die dik een minuut op de grond ligt met een blessure. En dan met 5 minuten...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    Klopt, maar Argentinië speelt met minsten 12 blijkbaar… Messi met nog maar een goal…
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Deels is idd niet aan Starmer te wijten, maar in de 1e alinea staat al wel een voorbeeld waar hij (Labour) wel wat aan kan doen: het...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep J.
    Drie minuten drinken. Vijf wisselmomenten en een keeper die dik een minuut op de grond ligt met een blessure. En dan met 5 minuten...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde de waan's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Dat is niet juist. Ze zijn namelijk WEL een keer bij Haarlem geweest.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    De Marlins spelen nog thuis op 22, 23 en 24 juni, daarna gaan ze op roadtrip. De Tartan Army moet dus snel zijn.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Een beetje betere tegenstander wint toch gewoon van dit Argentinie?
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep J.
    Het is echt ongekend waarmee Argentijnen wegkomen zonder rood.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp District Noord.
    Als ze bij Grol een beetje opletten sturen ze dit nog even mee als extra munitie voor de rechtszaak. Want het blijkt dus dat de regel...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Heeft jouw vrouw ook zo'n mooi aanrecht?
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    FC Dordrecht en Fenerbahçe zijn het eens over Dirk Kuijt. FC Dordrecht wil Rick Adjei aanstellen als opvolger. Maar die staat nog tot...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Dat is niet juist. Ze zijn namelijk WEL een keer bij Haarlem geweest.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het is bij mij thuis koeler dan op kantoor. Maar goed, ik werk sowieso maar 2 dagen per week op kantoor.
Bovenaan