Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Airco te oud
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Beide landen hebben nogal wat moeite met de nieuwe regel over aanstellerij en jankend naar de grond storten.
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep J.
    Haha het word niet eens verbloemd
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep J.
    Beide landen hebben nogal wat moeite met de nieuwe regel over aanstellerij en jankend naar de grond storten.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Het is sowieso een schoppartij
  • M
    Maasveld waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Het weer.
    Airco te duur?
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep J.
    Nu wel raak. Maar voor overtredingen door Argentinië wordt weer eens niet gefloten.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep J.
    Jammer
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    En daar is die dan
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep J.
    MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    https://www.at5.nl/artikelen/238782/only-in-amsterdam-gemeente-blundert-bij-filmpje-op-utrechtse-gracht De gemeente Amsterdam moet...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Net een berichtje van mijn werk dat we deze week thuis mogen werken, mooi begin van de zomer 😎
Bovenaan