Hankie
Well-known member
Die van mij gaat vandaag en woensdag gaan ze lopen van Loon op Zand naar de Efteling en terug.....Mijn zoon heeft schoolkamp van woensdag tot en met vrijdag. En ze gaan op de fiets. 🥴
Die van mij gaat vandaag en woensdag gaan ze lopen van Loon op Zand naar de Efteling en terug.....Mijn zoon heeft schoolkamp van woensdag tot en met vrijdag. En ze gaan op de fiets. 🥴
Airco te duur?Net een berichtje van mijn werk dat we deze week thuis mogen werken, mooi begin van de zomer 😎
Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.Net een berichtje van mijn werk dat we deze week thuis mogen werken, mooi begin van de zomer 😎
Airco te oudAirco te duur?
Het is bij mij thuis koeler dan op kantoor. Maar goed, ik werk sowieso maar 2 dagen per week op kantoor.Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.