Hankie
Well-known member
Die van mij gaat vandaag en woensdag gaan ze lopen van Loon op Zand naar de Efteling en terug.....Mijn zoon heeft schoolkamp van woensdag tot en met vrijdag. En ze gaan op de fiets. 🥴
Die van mij gaat vandaag en woensdag gaan ze lopen van Loon op Zand naar de Efteling en terug.....Mijn zoon heeft schoolkamp van woensdag tot en met vrijdag. En ze gaan op de fiets. 🥴
Airco te duur?Net een berichtje van mijn werk dat we deze week thuis mogen werken, mooi begin van de zomer 😎
Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.Net een berichtje van mijn werk dat we deze week thuis mogen werken, mooi begin van de zomer 😎
Airco te oudAirco te duur?
Het is bij mij thuis koeler dan op kantoor. Maar goed, ik werk sowieso maar 2 dagen per week op kantoor.Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.
Dat ligt zo 'ongeveer' aan de kust... Echt idioot.
Hoe komt het dan dat die zone noorderlijker komt te liggen? Ja, klimaatverandering, maar hoe zorgt dat er dan voor dat die noorderlijker komt?
Aha. Maar lucht kan zich toch niet onbeperkt blijven uitzetten? De aarde is vast qua grootte, die verandert niet. Dat leidt dan tot grotere buien neem ik aan omdat de lucht dan ergens moet stijgen (want geen plek meer) en stijgende lucht geeft neerslagIn de basis: warme lucht zet uit. De warmste gebieden op aarde zijn de subtropen, zoals Noord-Afrika en Midden-Oosten. Die lucht heeft ruimte nodig en dat kan alleen maar naar het noorden.
Aha. Maar lucht kan zich toch niet onbeperkt blijven uitzetten? De aarde is vast qua grootte, die verandert niet. Dat leidt dan tot grotere buien neem ik aan omdat de lucht dan ergens moet stijgen (want geen plek meer) en stijgende lucht geeft neerslag