Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Weer gigantisch fluitconcert bij de reclamepauze.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep J.
    Weer gigantisch fluitconcert bij de reclamepauze.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Zuiden van Engeland woensdag ook richting 40 graden..... Echt bízar.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Valt me mee dat hij 'm niet over mag nemen.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Missi!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    Punt is alleen dat Argentinië deze wel krijgt, net als die 5 op rij in Qatar, maar zat andere landen niet… en je kan deze idd wel geven…...
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Groep J.
    Hahahahaha
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Messi mist
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Groep J.
    Haha
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep J.
    Missi!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    De zesde penalty voor Argentinië in 7 wkduels…
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Groep J.
    Qatar all over again
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep J.
    Mwoahhh ik kan me hier wel in vinden.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Argentinië krijgt weer eens een penalty cadeau.
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Satyr's bericht in het onderwerp De trainer van Ajax met Leuk Leuk.
    Blijft dus op ongeveer hetzelfde niveau actief
Bovenaan