Laatste bijdragen

  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Groep B.
    Bouazouan is natuurlijk ook niet de maatstaf voor rood. Dat was paars.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [Transfers] Buitenland.
    Hertha BSC aanvoerder Fabian Reese verhuist naar Vfl Wolfsburg. Een transfer die verkeerd valt bij de fans van Hertha BSC.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord transfertopic.
    Mister Marmol, was de bijnaam van Rinus Michels bij Barcelona. Maar dat terzijde.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    FC Dordrecht moet gewoon een flinke afkoopsom afdwingen.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Negen miljoen voor Caio Henrique, Braziliaans international van AS Monaco. Ik vind het best veel geld voor een linksback van bijna 29...
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Wat een achterbakse lul is het ook.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Wel een aantal topamateurclubs daar. Oa opnieuw de amateurkampioen van Nederland.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep B.
    Die kunnen ze alleen mathematisch nog ontlopen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Premier League.
    De 1e speelronde van de PL, kampioen Arsenal begint tegen promovendus Coventry als openingsduel PL Friday 21 August 2026 20:00 Arsenal...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep B.
    2x rood dus voor Qatar en historische zege voor Canada. Die zijn nu ook dicht bij knock-out fase.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep A.
    Flinke blunder, helpt Mexico naar knock-out fase.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    dan alsnog...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    dan zijn de tories daar echt totaal verdwenen... Want Lab + Ref is al bijna 90%... Stel nou dat Burnham hier had verloren, dan was hij...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Zeker. Alleen zijn het wel tegengestelde signalen die de overheid afgeeft (en dat is iets wat je bv op de lerarenopleiding geleerd...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=west Maandag wordt het dus naw toch niet zo warm als we dachten... :) (gelukkig...
Bovenaan