Laatste bijdragen

  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Katwijker hé. Wat verwacht je? Die leveren in hun eigen dimensie.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord transfertopic.
    Dat is een goede speler. Had ik graag bij Ajax gezien, vooral omdat het een Spanjaard is!
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Assistent he
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Kuijt wil nog een keer snel een afkoopsom hebben? En hoe kom je als Fenerbahce in hemelsnaam uit bij Dirk Kuijt als trainer?
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Kuyt blijft aparte keuzes maken in zijn carrière als trainer.
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Alles heej is VVV met Leuk Leuk.
    Der Bomber!!!
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep B.
    Ben ik wel met je eens. De ontzetting op het gezicht van de Qatarees sprak ook boekdelen. Dit was zeker geen Bouazouan.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp District Oost.
    Mooi verhaal Groene Scout!
  • erka
    erka waardeerde Joost's bericht in het onderwerp District Oost met Leuk Leuk.
    Ieder radartje in de organisatie is even belangrijk!
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep A.
    Die Zuid Koreaanse keeper had de bal niet klemvast.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    De onderhandelingen tussen FC Dordrecht en Fenerbahçe over Dirk Kuijt verlopen moeizaam. Algemeen directeur Hans de Zeeuw is ook niet te...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp N.E.C Nieuwstopic.
    Na Perr Schuurs komt ook Kaj Sierhuis naar NEC.
  • Kralinger
    Kralinger reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    De dagen van Starmer lijken geteld. De (zeer populaire) burgemeester van Manchester Andy Burnham komt in het lagerhuis. In een district...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Schots voetbal.
    Nadat aanvoerder Lawrence Shankland van Heart of Midlothian naar Rangers vertrok gaat ook manager Derek McInnes diezelfde kant op. Hij...
  • Baggio
    Baggio reageerde op het onderwerp District Oost.
    Ik kan me goed voorstellen dat je met glimlach kijkt naar de prestaties van die gastjes. Daar doe je het voor
Bovenaan