Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep A.
    Flinke blunder, helpt Mexico naar knock-out fase.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    dan alsnog...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    dan zijn de tories daar echt totaal verdwenen... Want Lab + Ref is al bijna 90%... Stel nou dat Burnham hier had verloren, dan was hij...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Zeker. Alleen zijn het wel tegengestelde signalen die de overheid afgeeft (en dat is iets wat je bv op de lerarenopleiding geleerd...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=west Maandag wordt het dus naw toch niet zo warm als we dachten... :) (gelukkig...
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Katwijker hé. Wat verwacht je? Die leveren in hun eigen dimensie.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord transfertopic.
    Dat is een goede speler. Had ik graag bij Ajax gezien, vooral omdat het een Spanjaard is!
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Assistent he
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Kuijt wil nog een keer snel een afkoopsom hebben? En hoe kom je als Fenerbahce in hemelsnaam uit bij Dirk Kuijt als trainer?
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Kuyt blijft aparte keuzes maken in zijn carrière als trainer.
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Alles heej is VVV met Leuk Leuk.
    Der Bomber!!!
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep B.
    Ben ik wel met je eens. De ontzetting op het gezicht van de Qatarees sprak ook boekdelen. Dit was zeker geen Bouazouan.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp District Oost.
    Mooi verhaal Groene Scout!
  • erka
    erka waardeerde Joost's bericht in het onderwerp District Oost met Leuk Leuk.
    Ieder radartje in de organisatie is even belangrijk!
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep A.
    Die Zuid Koreaanse keeper had de bal niet klemvast.
Bovenaan