Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    1-0 Zwitserland
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp District Oost.
    Niet te vergeten het in en uitruimen van de vaatwassers. ;)
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    In Eindhoven hebben ze toch helemaal geen ouderwets vette jaren? Eentje, 1988. Maar dat was het.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp District Oost.
    Ze gaan hier nog denken dat je docent bent met “die campus waar ik werk”. Je maakt de wc’s schoon daar, toch?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Laat die nog maar even in Eindhoven... ;)
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep A met Leuk Leuk.
    Geen Lyle Foster bij Zuid-Afrika in de basis. Dat is wel verrassend, aangezien hij de enige is die in een serieuze competitie speelt. De...
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp District Oost.
    Jaren geleden trainde Olde Monnikhof van Quick'20 doordeweeks mee bij Be Quick 1887. Later ging hij toch bij BQ spelen en vervolgens...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep K.
    Ik ben ook al blij met een zakdoek.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Filmpjes/linkjes van internet.
    Makkelijk scoren.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    Ik zie het al voor me. Een remake van de Muppetshow met Ronaldo en Memphis als Waldorf en Statler. Kan mooie TV worden.
  • PES5
    PES5 waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Binnenlands nieuws met Verdrietig Verdrietig.
    My god, meisje van 13 aangehouden na de dood van haar beide ouders afgelopen nacht. Wtf?
  • PES5
    PES5 waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026 met Leuk Leuk.
    De UITSLAGEN van wedstrijd 1 GROEP A Argentinie (Abubakari)-Schotland (Kralinger 9-9 Zuid Korea (Wigboldus)-Oostenrijk (Andre) 8-6...
  • PES5
    PES5 waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Cambuur nieuws topic met Leuk Leuk.
    Balk United. Daar is Johnny Jansen trainer als ik mij niet vergis. Mooi avontuur voor Balkie.
  • PES5
    PES5 waardeerde De Groene Scout's bericht in het onderwerp District Oost met Leuk Leuk.
    Haha, is in die tijd (10 tot 15 jaar terug) is in ieder geval wel het besef bij een aantal clubmensen gekomen dat het anders / beter...
  • PES5
    PES5 waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Ajax Nieuwstopic met Leuk Leuk.
    2027 idd... Typfoutje Of Kesbeke augurken :)
Bovenaan