Laatste bijdragen

  • PES5
    PES5 waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Ajax Nieuwstopic met Leuk Leuk.
    2027 zeker? Tijd dat FEBO instapt als shitsponsor. Of van Dobben kroketten.
  • Hankie
    Hankie waardeerde erka's bericht in het onderwerp R.I.P Topic met Leuk Leuk.
    De tekst op de overlijdensadvertentie van Wim T. Schippers: dood niks aan te doen Overlijden is triest maar ik vind dit wel grappig.
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep K.
    Yess. Is heel nobel van je, jij verdient eigenlijk wel een shirtje 😁
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Filmpjes/linkjes van internet.
  • U.G.
    U.G. waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    Dan mag het. (En anders ook, hoor.)
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Al 40 jaar denk ik.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep A.
    Zwakke groep.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep L.
    Als het maar na strafschoppen is.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Nee, ouderwets vette jaren.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep K.
    Dan mag het. (En anders ook, hoor.)
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep A.
    Ik heb een stuk gezien van de eerste helft, maar dat was vrij tranentrekkend qua niveau.
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Eerst het zoet, dan het zuur. Toch?
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Timber mist de wedstrijd, lichte hersenschudding
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp RKC Waalwijk.
    Tim van der Leij maakt een mooie transfer naar VfB Stuttgart. RKC ontvangt 1,2 miljoen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Tsjechië geeft dus opnieuw een voorsprong weg
Bovenaan