Laatste bijdragen

  • Baggio
    Baggio reageerde op het onderwerp District Oost.
    Dat is voor veel clubs inderdaad een dingetje. Daar zijn ook oplossingen voor. Ik weet dat SV Losser een samenwerking heeft met een club...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep A.
    Weer eentje voor in de galerij der belachelijke penalty’s.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep A.
    En die gaat er in, 1-1
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Penalty voor Zuid-Afrika.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Ook daar schijnt het bier op te zijn.
  • Sensini
    Sensini reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Cheers!
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep A.
    Schandalig dat het publiek niet begrijpt dat die pauzes nodig zijn.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Weer massaal boegeroep bij de start van de drinkpauze.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Alles heej is VVV.
    Der Bomber!!!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Fraaie aanval Tsjechië en oud-PSVer Sadilek scoort de 1-0
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Geen Lyle Foster bij Zuid-Afrika in de basis. Dat is wel verrassend, aangezien hij de enige is die in een serieuze competitie speelt. De...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Na de groepsfase én na de kwartfinale
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026.
    Bingo
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026 met Leuk Leuk.
    De UITSLAGEN van wedstrijd 1 GROEP A Argentinie (Abubakari)-Schotland (Kralinger 9-9 Zuid Korea (Wigboldus)-Oostenrijk (Andre) 8-6...
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep K.
    Die gaat na het WK naar Saoedi Arabië, naar Ronaldo en Felix. Had ie de afgelopen winter al moeten doen. Ronaldo is met zijn leeftijd...
Bovenaan