Laatste bijdragen

  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Wens Plat veel sterkte dit seizoen.
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Jong Ajax is leeggeroofd
  • Susaa
    Susaa reageerde op het onderwerp Saté WK Voorspeltopic.
    Ronde 2 18 juni 21.00 tot 23 juni 22.00 Zwitserland - Bosnië & Herzegovina 2-0 Schotland - Marokko 0-1 Turkije - Paraguay 2-1 Nederland...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep L.
    Kortom, de vraag is in welke ronde na de groepsfase Engeland weer ouderwets teleur gaat stellen.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Ook Jort van der Sande vertrekt naar Bali United ondanks doorlopend contract. Weer geen Eredivisie voor Jort.
  • Reinoud
    Reinoud waardeerde Satyr's bericht in het onderwerp Oranje Leeuwinnen met Haha Haha.
    Nederland heeft heel gunstig geloot voor de play-off voor het WK. Nederland, Hongarije, Turkije of Slovenie gaat naar Brazilie...
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep K.
    Ja dan moesten ze deze juist wél rood geven, dit helpt nu niet. Z’n afwezigheid had geen verschil gemaakt hoor ( hoewel de focus ligt...
  • U.G.
    U.G. reageerde op het onderwerp Groep K.
    Oh nee hoor, ik ben Kaapverdiaans ( de aanvraag loopt althans 😊).
  • U.G.
    U.G. waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    Successupporter!
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Daar zit Jordy Bruijn ook al.
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp District Oost.
    Blijkbaar weinig op kamer wonende studenten, of andere jongens die uitvliegen.
  • J
    Joost waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026 met Leuk Leuk.
    Satyr, willy en JMD hebben in 1 klap ronde 1 tm 3 voorspeld. Alleen Susaa dus nog.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp District Oost.
    Netjes gedaan Groene Scout.
  • Abubakari
    Abubakari waardeerde De Groene Scout's bericht in het onderwerp District Oost met Leuk Leuk.
    Haha, is in die tijd (10 tot 15 jaar terug) is in ieder geval wel het besef bij een aantal clubmensen gekomen dat het anders / beter...
  • Abubakari
    Satyr, willy en JMD hebben in 1 klap ronde 1 tm 3 voorspeld. Alleen Susaa dus nog.
Bovenaan