Laatste bijdragen

  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Groep J.
    De Nederlandse samenvattingmakers doen dus af en toe wel iets goed, al moet je hier een verschrikkelijk slechte imitatie van een...
  • de waan
    de waan waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Groep I met Haha Haha.
    Nu Depay nog.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep J.
    Ik zal wel niet zuur genoeg zijn, maar ik kan er toch wel van genieten hoe Messi 90 minuten lang met een smile van oor tot oor over het...
  • Sjorro
    Sjorro reageerde op het onderwerp WK Voetbal Toto 2026.
    2e ronde Tsjechie - Zuid Afrika 2-1 Zwitserland - Bosnie 2-1 Canada - Qatar 2-1 Mexico - Zuid Korea 1-2 Verenigde Staten - Australie...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Conference League 2026-2027.
    60% kans op een club uit een zomercompetitie.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Hopelijk struikelen ze ergens dit toernooi, maar ze zullen wel weer ver komen ben ik bang. En Messi kreeg wel erg veel ruimte van Algerije.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Conference League 2026-2027.
    Kosovo of Ierland is ook wel geinig.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Europa League 2026-2027.
    Er speelt nog een omkoopschandaal in Tsjechië waarbij de bekerwinnaar is teruggezet naar het tweede niveau. Mochten ze ook worden...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Champions League 2026-2027.
    Vandaag om 12.00 loten we verder... (geen idee waarom gisteren 16/17/18 en vandaag 12/13/14.00 voor de lotingen...)
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Europa League 2026-2027.
    Anderlecht zou wel mooi zijn :)
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Conference League 2026-2027.
    Vojvodina - Ferencvaros lijkt me op papier de lastigste. Faroer of IJsland zou wel mooi zijn voor de supporters :)
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    Jep. De winnaar van het WK lijkt dus al bekend... ;) En dat de scheids dit niet ziet, ok, maar hier moet de VAR op ingrijpen
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Conference League 2026-2027.
    Mogelijke tegenstander Ajax na voorloting: GAIS (Zweden) Shelbourne FC (Ierland) KF Dukagjini (Kosovo) Winnaar van Víkingur...
  • JMD
    JMD waardeerde Joost's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Bij iedere andere speler was dit donkerrood.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep I.
    Nu Depay nog.
Bovenaan