Laatste bijdragen

  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Groep I.
    Die supersterren doen eventjes leveren.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep J.
    Het is niets nieuws dat grote spelers, landen, clubs net wat makkelijker met dingen wegkomen.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep J.
    Smerige overtreding was het
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Europa League 2026-2027.
    Er is een voorloting verricht. Twente ontloopt Benfica. Mogelijke tegenstanders: Winnaar van FK Vojvodina (SRB) - Ferencvárosi TC...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Niets van gezien, maar verbaasd me niets.
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep J.
    3-1 nog. Mijn scorito is er blij mee.
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp Groep J.
    Opvallend dat niemand ook appelleerde
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep J.
    Dat gaat een penalty worden voor Oostenrijk.
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Joost's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Bij iedere andere speler was dit donkerrood.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep J.
    Bij iedere andere speler was dit donkerrood.
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Nu wel 2-1. Eigen goal.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep J.
    Nu wel 2-1. Eigen goal.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep J.
    Dat is een meevaller. Keeper moet wel even wat scherper worden. Die zag er al eerder niet best uit.
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp Groep J.
    Hands, 1-1
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep J.
    Afgekeurd!
Bovenaan