Laatste bijdragen

  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp District Oost.
    Uiteraard.
  • PES5
    PES5 waardeerde U.G.'s bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    M’n shirtjes op de Middellandstraat zijn uitverkocht, daar ging het pas om man 😁 Dat dit gedrocht überhaupt verkoopt, op de dag zelf...
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp NAC Nieuws topic.
    Ook nog bedankt voor 2 ton!
  • PES5
    PES5 waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp NAC Nieuws topic met Leuk Leuk.
    4.5 miljoen verdient NAC aan de transfer van van Hecke. De hoogst uitgaande transfer ooit van NAC is aan een doorverkoopclausule 🙈
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Absoluut. En zo is er ook minder tijdrekken, alleen kan het nog iets scherper allemaal. Positieve ontwikkelingen, zoals ook de corner...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp District Oost.
    Maar wel in het Convenant!
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep I.
    Wat een kutkeeper.
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep I met Haha Haha.
    Ik vond het een erka...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep I.
    En tellen we ook maar. Goedemorgen. 3-1
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep I.
    Wat een kutkeeper.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep I.
    Nou ja, ok, tellen we deze...
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep I.
    Dan heeft Memphis nog 25 mooie jaren te gaan.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Dat zou ook kunnen idd
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Of komt dat door al die roze schoenen?
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp NAC Nieuws topic.
    4.5 miljoen verdient NAC aan de transfer van van Hecke. De hoogst uitgaande transfer ooit van NAC is aan een doorverkoopclausule 🙈
Bovenaan