Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Expert, 15daagse, ff expert aanvinken en je regio kiezen. Zuid heeft nu op zondag 38 graden...het schommelt dus nog wel wat. Dit is de...
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Champions League 2026-2027 met Leuk Leuk.
    Ik vind Klaksvik tegen Atert Bissen ook wel leuk. Speel je voor het eerst ooit Europees mag je op reis naar de Schapeneilanden.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep I.
    Jammer dat die goal van Senegal werd afgekeurd, die zat er lekker in
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep I.
    Sorry, maar als je nog steeds naar de NOS kijkt dan vraag je er ook om... ;)
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Groep I.
    Ik vond het een erka...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Bartina ook wel denk ik
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep I.
    Gelukkig heeft hij meer verstand van hockey.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep I.
    Mbappé is nu aller tijden topscorer van Frankrijk. Die zal dus ook wel tot zijn 57e in de spits blijven staan net als Memphis.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep I.
    Nu wel de goal via Mbappé.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Groep I.
    Hij raakt hem niet, Mbappe zijn voet blijft enkel achter hem haken.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep I.
    Vond m er wel 1
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Zelfs zijn zoon....
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Valt het trouwens meer mensen op dat er nauwelijks nog blessurebehandelingen zijn vanwege de 1 minuut regel?
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep I.
    Nee niet
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep I.
    Toch niet! Commentator heeft het niet in de gaten.
Bovenaan