Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Het maakt niet uit wie je in de spits zet, doelpunten maken we toch niet. Een standaard tegendoelpunt, en dan hopen op een penalty.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Dat was mijn laatste keer.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026.
    Het is nog niet fantastisch maar we staan voor.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Basketbal.
    New York Knicks voor het eerst sinds 1973 weer kampioen in de NBA na een vierde zege bij San Antonio Spurs.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    En Verbruggen ook. Het optimisme rond Oranje kent geen grenzen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Memphis schijnt fit te zijn. Nou dan weet je het wel met Koeman. Grote kans dat ie gaat beginnen. Krijgen we weer dat slome spel.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wel geinig trouwens dat Schotland tegen Haiti en Marokko in Boston speelt, precies waar ze ook de meeste steun kunnen verwachten van de...
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ik vond Brazilië tegen Marokko best aardig om te zien. Maar eerste helft was Brazilië niet om aan te zien. Casemiro raakte de bal...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Dat verwacht ik wel.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Wat een oeverloos geklets weer bij de NOS.
  • PES5
    PES5 waardeerde Bernardo's bericht in het onderwerp Wie wordt de nieuwe trainer met Leuk Leuk.
    Slipke!
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep D.
    Geen getoeter dadelijk. 2-0 Australië
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep C..
    ARCHIE GEMMILL 1-0!
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ik neem aan dat Allister McKallaster zo het commentaar verzorgd en dat ARCHIE GEMMILL zijn come.back maakt?
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep C..
    Bij de BBC hebben ze ook een paar lui zitten die net iets te veel ballen hebben gekopt.
Bovenaan