Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Jep, die doet he5 grotendeels, maar het afmaken is ook zeer fraai. De afgelopen dagen heel vaak dan gezien dat spelers doorlopen. Gewoon...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Eindelijk een PSV doelpunt dit WK.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Het PSV transfertopic.
    + 10 nu.
  • J
    Jacco waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    En dan bedoel ik niet het lobje maar de dieptepass.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Tuurlijk, daarom alleen al slaat de term overhyped en momentum al gehad wat Mario zegt nergens op…
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    En dan bedoel ik niet het lobje maar de dieptepass.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Net nu Brazilië het een beetje in de hand krijgt slaat Marokko toe, saibari, 0-1 Bayern mag er tien miljoen bij doen…
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep C..
    Saibari!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wowww, schitterende goal! Marokko is echt goed, by far het beste tot nu toe dit toernooi.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep C..
    Marokko begint prima in ieder geval.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wat een lekker begin van de wedstrijd.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep C..
    Het winnen van de Afrika Cup heeft daar geen invloed op?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Zo dan, thuiswedstrijd voor Brazilië op de tribunes.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Vandaar dat ze ook nu het hoogst op de FIFA-ranglijst staan ooit...
  • PES5
    PES5 waardeerde bqandy's bericht in het onderwerp District Noord met Leuk Leuk.
    Altijd even leuk om te speculeren over de indelingen van volgend seizoen. Als je als basis in de eerste klasse H de de zeven Friese...
Bovenaan