Laatste bijdragen

  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    https://nos.nl/zoeken?q=Belfast&page=1 Lezen we over een maand of 4 wel op de NOS dan. X hebben we inderdaad niet meer nodig. Maar dvk...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Eredivisie 2026-2027.
    Ik las van de week ergens 17 juni als presentatie programma, maar dat zal dan denk ik het definitieve zijn en morgen concept. En waar...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Ging lekker gisteravond in Belfast, man onthoofd (nou ja, geprobeerd te onthoofden) door een Soedanees.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Nou, hij liet zich ook gebruiken dan he. HIj vond het maar wat mooi.
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Binnenlands nieuws met Geweldig Geweldig.
    Luchtalarm blijft toch... Minister(ie) kwam erachter dat NL Alerts niet werken als de batterij van de telefoon leeg is...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Haha Haha.
    Is fan van Iran, dus die mag niet mee.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Luchtalarm blijft toch... Minister(ie) kwam erachter dat NL Alerts niet werken als de batterij van de telefoon leeg is...
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Eredivisie 2026-2027.
    Eerste speelronde KKD is al bekend, morgen komt concept programma. Iemand al wat van Eredivisie?
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Is fan van Iran, dus die mag niet mee.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp sc Heerenveen Nieuws topic.
    Effektief nieuwe hoofdsponsor van Heerenveen, benieuwd of ze ook shirtsponsor blijven van Cambuur 😅
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp District Noord.
    Kan het ook mooi op zondag. Lekker rustig daar.
  • M
    Maasveld waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026 met Leuk Leuk.
    Curaçao is inmiddels gearriveerd in Andorra https://chatgpt.com/s/m_6a27b624dd0c819193e8ba24057cf969
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Ik verwacht ook behoorlijk wat toeschouwers van buiten Meppel. En trouwens... vele Meppelers zullen wel op de fiets naar Staphorst komen.
  • Abubakari
    Abubakari waardeerde Joost's bericht in het onderwerp District Noord met Leuk Leuk.
    Maar in Meppel kan iedereen met de fiets komen en hoef je niet met de auto.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp District Noord.
    Maar in Meppel kan iedereen met de fiets komen en hoef je niet met de auto.
Bovenaan