Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Saté WK Voorspeltopic.
    Ronde 1 11 juni 21.00 tot 18 juni 4.00 Mexico - Zuid Afrika 2-1 Zuid Korea - Tsjechie 2-1 Canada - Bosnie 1-1 Verenigde Staten -...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Cricket.
    Prima start van de Lange en O’Dowd maar daarna toch wel een paar zeperds. Edwards en Croes run out op hun eerste bal is matig. Dat is...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp De WK Selectie van Oranje.
    Zonde! Veel blessures hebben we dit toernooi, vooral achterin.
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Wie wordt de nieuwe trainer met Leuk Leuk.
    Boelshit. Of mooie boel.
  • Friesland
    Friesland reageerde op het onderwerp Cricket.
    In de vierde 10 overs worden 33 punten gescoord, maar vallen ook drie wicket. Nederland gaat de laatste 10 overs in met 137 punten en 5...
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp De WK Selectie van Oranje.
    Sjit, zuinig zijn op Dumfries.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp De WK Selectie van Oranje.
    Jurriën Timber niet voldoende hersteld dus geen WK voor hem. Lutsharel Geertruida zal hem vervangen.
  • Friesland
    Friesland reageerde op het onderwerp Cricket.
    30 punten in de derde 10 overs, maar nu zijn er 2 slagmannen uit.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Alleen jammer dat er geen koffiebar is.
  • Friesland
    Friesland reageerde op het onderwerp Cricket.
    Nederland scoort in de volgende 10 overs nog minder punten: 32 en staat nu op 74; nog altijd 0 uit na 20 overs.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Nederland is dus nu op Randall's Island in New York. Ik had er wel eens van gehoord maar dat is wel een next level sportpark zeg. 40...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Wie wordt de nieuwe trainer met Leuk Leuk.
    Boelshit. Of mooie boel.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Wie wordt de nieuwe trainer.
    Ja, maar om een andere reden: Kuijt misschien naar Fenerbahçe
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Wie wordt de nieuwe trainer.
    Boelshit. Of mooie boel.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Cambuur zoekt eerst tijdelijke opvolger voor directeur Ard de Graaf...
Bovenaan