Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ook. Pas als PSV 5x ofzo op rij kampioen is geworden mag Toon gaan denken aan vertrekken uit Eindhoven. :)

No worries, de boel blijft echt wel zitten. Wel jammer, want Gerbrands is naar mijn mening wel de aangewezen persoon om de boel in Zeist op orde te brengen. Zo goed hij de boel bij AZ heeft neergezet waardoor de club zelfs het faillissement van DSB kon overleven...
 

JMD

Well-known member
No worries, de boel blijft echt wel zitten. Wel jammer, want Gerbrands is naar mijn mening wel de aangewezen persoon om de boel in Zeist op orde te brengen. Zo goed hij de boel bij AZ heeft neergezet waardoor de club zelfs het faillissement van DSB kon overleven...

Toen hij volleybalbondscoach was vond ik het een verschrikking, maar wat hij in de voetbalwereld heeft neergezet (als 'buitenstaander') verdient alle lof en respect inderdaad.

Hij zou idd de perfecte man zijn voor Zeist, maar dat zal nooit worden toegestaan door de bond, want dan verliezen veel mensen hun plekje, want Gerbrands zou echt zorgen voor een frisse wind.
 

Fabian

Active member
En dat is juist het probleem. Mensen denken aan zichzelf. Een echte vent had gisteren gezegd: voor deze wanprestatie ben ik verantwoordelijk, ik stap op.

Maar niets van dat alles.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En dat is juist het probleem. Mensen denken aan zichzelf. Een echte vent had gisteren gezegd: voor deze wanprestatie ben ik verantwoordelijk, ik stap op.

Maar niets van dat alles.

Van Oostveen zal ook gewoon een gezin en een hypothecaire lening hebben.
 

Fabian

Active member
Van Oostveen zal ook gewoon een gezin en een hypothecaire lening hebben.

Meneer Van Oostveen komt echt wel weer aan de bak.

En als je zo redeneert, had hij de voetballerij niet in moeten stappen. In ieder geval niet een dergelijke belangrijke functie op zich moeten nemen.
Als het niet goed gaat, kom je aan de beurt. Hetzelfde geldt voor Blind. Hij heeft in vier wedstrijden de kans gekregen en hij heeft gefaald op alle fronten.
 

JFK

Well-known member
Ik ben net terug van vakantie, maar is er nog doorgevraagd over dat bouwen? Is er aan hem gevraagd wat hij daaronder verstond? Heeft ie het e.e.a. nog onderbouwd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verstandig plan, maar het lijkt mij verstandig om dan eerst de positie van Van Oostveen te heroverwegen.

Als hervormer heb ik veel meer vertrouwen in een Gerbrands.
 

Mario

Well-known member
De vraag is dan ook wie je moet gaan aanstellen als TD. Was dat ook niet ooit de bedoeling dat Hiddink een soortgelijke functie zou moeten gaan invullen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De vraag is dan ook wie je moet gaan aanstellen als TD. Was dat ook niet ooit de bedoeling dat Hiddink een soortgelijke functie zou moeten gaan invullen?

Een TD bij de KNVB moet veel verder gaan dan het aanstellen van de bondscoach. Eigenlijk zou de TD samen met de AD de KNVB moeten gaan hervormen. Dan kom je niet op een Hiddink of Advocaat uit. Het moet een jonger iemand zijn en wellicht helpt een verleden als bijvoorbeeld hoofd jeugdopleidingen ook wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan