Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Ja inderdaad. Geeft wel aan hoe diep Blind er in zit bij de KNVB. Met Koeman was er nooit een dergelijke constructie geweest. De armen van Blind net zo bruin als Bogarde. Daar dankt jr ook een groot deel van zijn carriere aan.

Welke voorbeelden heb je dan waaruit blijkt dat Blind alles te danken heeft aan slijmen? Ik hoor dat "scholletje" verhaal nu al een paar jaar van Derksen maar die heb ik ook nooit op iets concreets kunnen betrappen.

Nou zal ik niet zeggen dat Blind de allerbeste optie is voor het BC schap maar ik vraag me af wie een veel betere kandidaat is.
 

Mario

Well-known member
Marco van Basten is nog beschikbaar als assistent? Hij heeft inmiddels genoeg ervaring opgedaan bij AZ ...
 

Keyser S?ze

New member
Het feit dat niet direct bevestigd wordt door de KNVB dat Blind bondscoach wordt lijkt mij tamelijk dodelijk voor Blind.
 

Mario

Well-known member
KNVB in gesprek met zaakwaarnemer Blind

ZEIST - De voetbalbond KNVB gaat woensdag in gesprek met Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Danny Blind. Onderwerp van gesprek is de aanstaande promotie van Blind bij het Nederlands elftal. Na het vervroegde vertrek van bondscoach Guus Hiddink maakt Blind een jaar eerder dan de bedoeling was promotie, bevestigen beide partijen. Over de inhoud van het contract en de invulling van de technische staf moet nog gesproken worden.

Blind viert momenteel vakantie en laat de onderhandelingen met de KNVB daarom voorlopig over aan Jansen. De 53-jarige Zeeuw werd in 2012 assistent van Louis van Gaal bij Oranje en bleef die functie bekleden toen Hiddink vorig jaar werd aangesteld. De KNVB bedacht een constructie waarbij Blind twee jaar onder Hiddink zou werken en dan na het EK van 2016 in Frankrijk zou doorschuiven. Vanwege het vervroegde vertrek van Hiddink gebeurt dat nu een jaar eerder.

De KNVB bleef maandag in het persbericht waarin het vertrek van Hiddink werd bevestigd vaag over diens opvolging. „Over de invulling van de ontstane vacature beraadt de KNVB zich”, stond in de korte verklaring. Het riep direct vragen op over de toekomst van Blind, die toch door de bond al was gepresenteerd als de 'kroonprins' bij het Nederlands elftal. Jansen nam dinsdag de twijfels weg door te benadrukken dat het gesprek met de KNVB gaat over de functie van bondscoach. De bond moet ook op zoek naar een nieuwe assistent-trainer, naast Ruud van Nistelrooij. De KNVB heeft daarvoor al een lijstje met mogelijke kandidaten.

Blind zit op 3 september voor het eerst als bondscoach op de bank tijdens de EK-kwalificatiewedstrijd van Oranje tegen IJsland. Het Nederlands elftal gaat drie dagen later in Konya op bezoek bij Turkije.

Bron : Telegraaf

Toch Blind dus lijkt het ...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een sof zeg, deze periode onder Hiddink. Vanaf het begin al warrig, veel onduidelijkheden en onsamenhangende verhalen. Zo voetbalde Oranje ook. Deze manier van afscheid nemen en dit tijdstip is ook typerend weer. Misschien stoppen, toch doorgaan en nu toch maar stoppen. Laat die Hiddink aub in Varsseveld van zijn centen gaan genieten en zich nooit weer op een veld begeven.
 

JFK

Well-known member
Van Basten als mogelijke assistent?
Goede zaak! Ook voor dit prachtforum!
 

JFK

Well-known member
:duim: en dan vervolgens elke wedstrijd Blind linksback zetten, dan hebben we hier tenminste weer voldoende traffic.

Oh ja en Blind ook aanvoerder maken. Dan kunnen types als Bobba hier lopen schuimbekken en termen er op los laten zoals: Bruine arm, scholletje, onbetrouwbaar, geen ervaring als trainer etc....
 

Pascallovic

Well-known member
Oh ja en Blind ook aanvoerder maken. Dan kunnen types als Bobba hier lopen schuimbekken en termen er op los laten zoals: Bruine arm, scholletje, onbetrouwbaar, geen ervaring als trainer etc....
Dat gaan weer mooie tijden worden.
 

SanMark.

Well-known member
Ja inderdaad. Geeft wel aan hoe diep Blind er in zit bij de KNVB. Met Koeman was er nooit een dergelijke constructie geweest. De armen van Blind net zo bruin als Bogarde. Daar dankt jr ook een groot deel van zijn carriere aan.

Wat een onzin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan