Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Ren? Eijer is overigens de nieuwe trainer van EVV. Is een beetje ondergesneeuwd in al het andere nieuws over onder meer de 17 clubs, maar toch een spectaculaire transfer van de Limburgers. Niet iedere amateurclub haalt zomaar een trainer uit de eredivisie natuurlijk.

Ook de selectie is volgens de berichtgeving op de clubsite bijna rond:

Spelers die blijven:

1. Michel Vercruysse
2. Rick Geenen
3. Reno Kochanowski
4. Demen Roumen
5. Siem van Dijck
6. Jordi Beelen
7. Shaquille Simmons
8. Bob Vankan
9. Peet Ikechi Okafor
10. Luc Tinnemans
11. Aron Gielen
12. Remco Gielen
13. Roy Gielen
14. Lugmane Bezzat

Spelers die vertrekken:

1. Boyd Derksen (SC Susteren)
2. Bart Dings (SC Susteren)
3. Anass Kiki (SC Susteren)
4. Omar Ramadani (onbekend)
5. Souhail Belkassem (onbekend)
6. Jorick Schilken (Canada, studie)
7. Jeffrey Rijkers (onbekend)

Nieuwkomers:

1. Loek Jacobs (keeper MMC Weert)
2. Rick Polman (Blauw Geel'38)
3. Renst van Hien (BSV Limburgia)
4. Giel Borkelmans (Bocholt, B.)
5. Karim Ait Kassi (Germania Teveren, D.)
6. Martijn Stuff (SC Susteren)
7. Sherry Kindo Kamara (De Valk)
8. Anass Mephtap (MMC Weert)
9. Bodari Knippels (UNA O19)
10.Younes Afazzaz (zaalvoetbal)
11. Jordi Orbons (SG Union Wurm Lindern, D.)

source.gif
 

Joost

Well-known member
Dat wordt weer een loodzwaar seizoen voor EVV zo te zien. Rick Polman van Blauw Geel is volgens mij wel een aardige versterking.
Die keeper van MMC en die jongen van De Valk heb ik wel eens zien spelen en zijn transfers die me verbazen.

Verder heeft EVV overigens ook de jeugdploegen van omliggende verenigingen leeggeroofd om aan de licentie eisen te komen. En voor wat aansluiting tussen eerste en A te komen.
 

de waan

Well-known member
Niet handig. Je kunt er beter voor zorgen dat de verstandhouding met buurtclubs goed is. Dan krijg je ook een wat grotere gunfactor en dat kan altijd van pas komen.
 

Fregge

Well-known member
Als vaste bezorger voor Uitgelicht op Voetbal247 overweeg ik wel iets te gaan zeggen komend seizoen bij die gifjes en emoticons.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ge?indigd op de vijfde plaats waarmee ik mij heb gehandhaafd in de derde divisie. Met fluiten wel gepromoveerd, volgend seizoen actief in vierde divisie O19, derde divisie O17 en BVO O15.
 

Unregistere

Well-known member
Netjes, we mogen je avonturen dus blijven volgen in dit topic!

Bestaat er ook een kans dat je gaandeweg ook al in de tweede divisie mag gaan vlaggen volgend seizoen of is dat pas mogelijk in 2020/21?

giphy.gif
 
Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
Netjes, we mogen je avonturen dus blijven volgen in dit topic!

Bestaat er ook een kans dat je gaandeweg ook al in de tweede divisie mag gaan vlaggen volgend seizoen of is dat pas mogelijk in 2020/21?

Zeker! Vind het ook leuk hier mijn bevindingen te delen.

Daarvoor zal ik een FIFA conditietest moeten lopen die nog zwaarder is dan degene die ik voor de derde divisie moet doen op 10 augustus.
Die had ik afgelopen seizoen met moeite de tweede keer gehaald, dus ik vrees dat dat nog een brug te ver is.

Aan de hand van de rapportage van 6 wedstrijden en een positieve mening vanuit de technische commissie in Zeist kan ik dan worden voorgedragen naar de tweede divisie.

Denk trouwens dat door de diverse promoties en degradaties van clubs de afstanden voor mij alleen maar groter geworden zijn, haha.
 

Unregistere

Well-known member
Een Nederlander die in Duitsland is verzeild of een Duitser? Op Transfermarkt hebben ze maar ??n spits in de selectie, een dertigjarige Duitser.

FC Lienden knalt er nog wel even tien nieuwe spelers door:

Menno Heus (23, keeper, afkomstig van FC Den Bosch)
Thomas Hoekstra (19, keeper, afkomstig van SC Cambuur)
Geoffrey van der Boor (34, keeper, was gestopt, laatst actief voor Valleivogels)
Shanon Carmelia (30, rechtsback, afkomstig van IJsselmeervogels)
Yevghenny Marceli (23, aanvaller, afkomstig van Blauw Geel '38)
Andreas Dusink (21, aanvaller, afkomstig van De Graafschap)
Mohammed Ouarraki (18, aanvaller, afkomstig van Laakkwartier)
Yunus Efe (20, aanvaller, afkomstig van Achilles '29)
Aladji Barrie (23, aanvaller, afkomstig van sv Atlas in Duitsland)

De tiende is niet echt een nieuweling, maar meer een blijver. Middenvelder Salim Mansouri (22) heeft zijn contract verlengd.
 

Fregge

Well-known member
Nog niet bekend. We moesten de social mediapagina's en de website van de KNVB in de gaten houden toen ik ze die vraag stelde afgelopen week.
 
Bovenaan