Sowieso een beetje dom dat ze kennelijk nu pas snappen dat de KNVB serieus was met dat gelijkmatig verdelen. Was al een tijdje bekend dat zij in dat geval naar de zondag moesten....
Ik snap ze overigens wel. De scherpere regels zijn voor FC Volendam - maar ook voor Almere City FC en FC Den Bosch - gewoon lastiger dan voor pakweg FC Groningen, Vitesse en in mindere mate Sparta. Jong FC Volendam was altijd een team dat deels overlapte met het eerste elftal. Dat maakte ze ook vrij sterk. Als die optie er niet meer is, wordt het waarschijnlijk moeilijker voor ze om een team op de been te brengen. Als ze wel blijven, zie ik ze ook niet echt meer als potenti?le hoogvlieger. De drie beste spelers van vorig seizoen zijn weg en geen idee hoe de nieuwe jeugdlichting is.
Neemt niet weg dat ze het in mijn ogen niet kunnen maken om nu te stoppen. Zeker omdat Volendam tijdens bijeenkomsten altijd als hardste riep dat ze het allemaal zo leuk maakten voor de amateurclubs in het stadion... Dan moeten ze nu ook maar op de tanden bijten en het net zo leuk maken voor de zondagclubs.