leo1949
Well-known member
Ik heb mijn schema in excel van het vorige WK aangepast aan die van nu.
Ik kan hem hier niet plaatsen dat laat dit board niet toe dus je zult hem moeten downloaden van mijn NAS.
Via deze link >connecting< kun je hem downloaden., de link blijft 1 maand geldig.heb een 2e bestand bijgezet
.
.
Je begint met invullen helemaal rechts bij het gele vlak.
Dan druk je onderaan op de balk >GROEPEN SORTEREN< en worden je ingevulde gegevens verw2e erkt en resultaat zie je links.
Het is veel werk geweest maar nu werkt het goed.
Ik heb er een tweede bestand bijgezet op de nas en die werk ik elke dag bij.
Heel belangrijk
Kijk goed uit dat je geen formules verander want dan werkt het programma niet meer..
Je hoeft alleen maar standen in te vullen en te sorteren de rest doet het programma zelf.
Let op ook dit is belangrijk.
Er zitten macro's in voor het sorteren die worden door excel vaak uit gezet als je een kopie opslaat.
Dus macro's moet aan staan dan zou het moeten werken.
Als het dan nog niet werkt kun je in de sheet bovenaan het scherm gaan naar GEGEVENS
Daar ga je dan naar QUERY'S en VERBINDINGEN.
Daar haal je rechts alle query's weg die naar mij verwijzen dan zou het moeten werken.
Ik kan hem hier niet plaatsen dat laat dit board niet toe dus je zult hem moeten downloaden van mijn NAS.
Via deze link >connecting< kun je hem downloaden., de link blijft 1 maand geldig.heb een 2e bestand bijgezet
.
Je begint met invullen helemaal rechts bij het gele vlak.
Dan druk je onderaan op de balk >GROEPEN SORTEREN< en worden je ingevulde gegevens verw2e erkt en resultaat zie je links.
Het is veel werk geweest maar nu werkt het goed.
Ik heb er een tweede bestand bijgezet op de nas en die werk ik elke dag bij.
Heel belangrijk
Kijk goed uit dat je geen formules verander want dan werkt het programma niet meer..
Je hoeft alleen maar standen in te vullen en te sorteren de rest doet het programma zelf.
Let op ook dit is belangrijk.
Er zitten macro's in voor het sorteren die worden door excel vaak uit gezet als je een kopie opslaat.
Dus macro's moet aan staan dan zou het moeten werken.
Als het dan nog niet werkt kun je in de sheet bovenaan het scherm gaan naar GEGEVENS
Daar ga je dan naar QUERY'S en VERBINDINGEN.
Daar haal je rechts alle query's weg die naar mij verwijzen dan zou het moeten werken.
Laatst bewerkt: