WK Nieuws

gevegt

Well-known member
Jep. Iedereen afgelopen zondag Andere Tijden Sport gezien over het WK 94? Daar gebeurde van alles...
Rondo heeft er ook een aflevering over gemaakt.
Toen het over de Wolf ging zag je alleen al aan de gezichten dat iedereen er weer kwaad om werd.

stc

Well-known member
Jep. Iedereen afgelopen zondag Andere Tijden Sport gezien over het WK 94? Daar gebeurde van alles...
Nog niet gezien. Moet ik nog terugkijken. Maar het kaart incident met de Wolf is helaas al langer bekend. Nederland had niet hoeven te verliezen van Brazilie in 1994 als de goeij zijn hand had uitgestoken bij de 2-3.

Voorts heeft Nederland in 1998 geen geluk gehad in de halve finale daar ze een penalty hadden moeten hebben.
Voorts ben ik van mening dat in 1998 e.e.a ongelukkig is verlopen. Als Numan geen 2x geel had gehad tegen Argentinie en Bogarde zijn been niet had gebroken had Cocu niet als linksachter hoeven te spelen tegen Brazilie. Als Numan of Bogarde gespeeld had in halve finale, dan had Cocu op het middenveld gespeeld. Dan had ik wel eens willen zien of hoe de wedstrijd was verlopen.
Wat ook niet hielp is dat Winter als rechtsachter eindigde in die wedstrijd.

erka

Well-known member
Als, als, als. Nou voorts ben ik van mening dat als ik 200m verder naar het oosten was geboren, ik al 4x wereldkampioen was geweest.

Bovenaan