[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

  • Nederland wint (met gemak)

    Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

    Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Met Dost in de punt van de aanval zou je toch een spervuur aan voorzetten vanaf de zijkant verwachten.
Ik zie alleen maar chaotisch, nerveus en zaaddodend oeverloos positiespel.
Een beetje meer pit mannen, je verspeelt namelijk momenteel het WK.
 

Pascallovic

Well-known member
In hoeverre heeft Ajax geprobeerd om Blind op andere gedachten te brengen.

In hoeverre is dat als club goed voor de verstandhouding met de speler, als je hem enerzijds opstelt in Europa League wedstrijden en dan anderzijds van het nationale team probeert weg te halen met het excuus dat hij er niet klaar voor zou zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Dit wordt lastig begrijp ik? Beetje jammer. Had t ook niet verwacht. Bulgarije is echt drie keer niks. Nederland blijkbaar nog minder. Tijd voor een coup.
 

Maasveld

Well-known member
In hoeverre is dat als club goed voor de verstandhouding met de speler, als je hem enerzijds opstelt in Europa League wedstrijden en dan anderzijds van het nationale team probeert weg te halen met het excuus dat hij er niet klaar voor zou zijn.

Interlandvoetbal is, zo blijkt nu maar weer eens, iets heel anders dan clubvoetbal. De Ligt komt op mij over alsof hij ze wel allemaal op een rijtje heeft, dus die had dat echt wel begrepen. Het is geen Depay of zo.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgende week winnen we gewoon van Italie. Doen we wel vaker de laatste jaren in onbelangrijke wedstrijden tegen de aansprekendere namen zoals Engeland en Spanje.
 

erka

Well-known member
Hoedt is dus op dit moment gewoon veel beter dan De Ligt. Dat je dat niet ziet als coach. Verdedigt veel beter naar voren, passt beter en sneller in en geeft ook beter rugdekking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan