WK Kwalificatie 2018: Europa

De Groene Scout

Well-known member
Kroati? wint gewoon van de Finnen. Turken daardoor maximaal nog derde in de poule; geen toeterende Turken dus komende zomer.
 

erka

Well-known member
Ik lees op sommige websites dat IJsland gestund heeft tegen Turkije. Hoe ver is dat naast de waarheid. IJsland is al een paar jaar een stuk beter dan Turkije.
 

Makanaky

Well-known member
Een 0-3 verwacht je dan nog steeds niet. Een gelijkspel oid had je minder van opgekeken.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Ik lees op sommige websites dat IJsland gestund heeft tegen Turkije. Hoe ver is dat naast de waarheid. IJsland is al een paar jaar een stuk beter dan Turkije.

Bookies dachten daar dan anders over. Een overwinning voor IJsland deed 5x een een handicap overwinning zelfs 10x plus.

Jij zal dus wel rijk zijn geworden, met al die wijsheid in pacht.
 

erka

Well-known member
Bookies dachten daar dan anders over. Een overwinning voor IJsland deed 5x een een handicap overwinning zelfs 10x plus.

Jij zal dus wel rijk zijn geworden, met al die wijsheid in pacht.

Ja, ik heb direct maar even 2 miljoen euro gedoneerd aan DVK.
 

Fenerium

Member
IJsland verdiend gewonnen, zijn een ploeg en ze gaan het zeker ver schoppen op het WK, ik buig voor deze heren. Het mooiste is dat het land zelf niet eens een inwonersaantal heeft van een half miljoen. Mocht Nederland ontbreken dan zal ik voor IJsland juichen.
 

Fenerium

Member
Ik lees op sommige websites dat IJsland gestund heeft tegen Turkije. Hoe ver is dat naast de waarheid. IJsland is al een paar jaar een stuk beter dan Turkije.

Onzin inderdaad, IJsland had enkel een speler in de verdediging vervangen voor een ander, omdat de vervanger beter samenspeelt met de vaste centrale verdediger en het natuurlijk een uitwedstrijd was. Turkije had geen flankspelers, twee controlerende middenvelders, een aanvallende middenvelder, met daarvoor een Arda die niet eens aan spelen toekomt bij zijn club en de spits van Besiktas die geen mannetje voorbij kan komen.

Geen stunt, zelfs iemand die maar weinig verstand heeft van voetbal en alleen de eerste 25 minuten had gekeken wist gewoon dat IJsland een makkelijke avond zou krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan