Dat schiet niet op, want ook in Afrika zijn er genoeg landen die Isra?l niet erkennen, en dan dus mogelijk niet via Isra?l willen reizen.Laat Palestina dan maar meedoen met Afrika, zoals Isra?l in Europa speelt.
Toch wel noemenswaardig dat Syrie en Irak hun kwalificatiewedstrijden blijven spelen. Als je land in oorlog is kan ik mij voorstellen dat je hoofd niet echt naar voetbal zal staan. Irak had datzelfde problem een paar keer eerder, en kwalificeerde zich zelfs voor het WK1986 ...
Toch wel noemenswaardig dat Syrie en Irak hun kwalificatiewedstrijden blijven spelen. Als je land in oorlog is kan ik mij voorstellen dat je hoofd niet echt naar voetbal zal staan. Irak had datzelfde problem een paar keer eerder, en kwalificeerde zich zelfs voor het WK1986 ...
En daardoor geen nummer 1 meer, al zullen ze het thuis wel goedmaken.Australi? verloren bij Jordani?.
Door deze nederlaag is Afghanistan ook wel zo goed als uitgeschakeld. Niets meer gehoord, dus ik denk geen speeltijd voor Shabir. Mogelijk is hij morgen weer op de training bij ons, dan zal ik het eens vragen.
Of hij gespeeld heeft kan je gewoon opzoeken op de FIFA-site hoor.
Palestina - Saoedi-Arabi? wordt toch in Palestina gespeeld (5 november in Ramallah).
http://www.fifa.com/worldcup/news/y...rld-cuptm-qualifier-to-be-played-2719883.html